Ja, ik vind het ook wel heel eng eigenlijk.. Gisterenavond kreeg ik het toch plots benauwd bij het idee van dat 's nachts werken en een hele nacht door wakker zijn. Heb dat ooit eerder gedaan...
Maar goed, we gaan dat proberen he, zullen wel zien. Heb er vannacht wel al nauwelijks van geslapen (best ironisch eigenlijk).
Dat glas champagne dat we gedronken hebben, heeft wss niet geholpen.
Heb ik gezegd dat het wel maar tijdelijk is? Contract van 3 maand, verwachting is wel dat het verlengd wordt tot minstens 6 maand. Ivm hoe lang Corona aanhoudt. Alhoewel ze aangaf dat het ook best mogelijk is dat er een vaste aanstelling uit komt.
Tis zeker geen droomjob, maar ik heb het wel altijd graag gedaan hoor. Nooit tegen m'n zin gestaan in het labo. Zal 's nachts wel eenzamer zijn.. Maar als de uurregeling me goed bevalt, dan blijf ik dat voor dat geld zeker doen hoor.

Ik doe het niet voor het geld (we komen met meneer z'n loon net niet rond, maar het scheelt niet veel) maar als je dan gaat denken wat je met het geld gaat doen, doet dat wel deugd natuurlijk. En het voelt alsof ik erg veel krijg voor vrij weinig moeite (maar 3 dagen in de week).
We willen graag nog wat verbouwingen doen aan het huis, dus dan komt dat goed van pas.