Runa is inmiddels 10 maanden, weegt een kleine 34 kg en schofthoogte van 67 cm. Ze is super sociaal, wil alleen maar spelen met alle honden. Ook naar mensen toe is ze super.
Enigste probleem is het slopen van dekens in de bench, het gaat soms een week of 2 goed en dan kom je 's ochtends onder en is de fleecedeken gesloopt.
In huis sloopt ze niets, ook als ik een uurtje of 3 weg ben. Durf haar alleen nog geen hele nacht uit de bench te laten. Maak me wel iedere keer zorgen dat er wat in darmen vast blijft zitten. Dierenarts bellen als je onder komt om 05.45 heeft geen zin als ze het rond middernacht ingeslikt heeft dan is laten braken om 7-8 uur zinloos.
Vannacht heeft ze weer haar fleecedeken gesloopt. Deze keer het garen waarmee zoom gestikt is losgetrokken en zeer waarschijnlijk ook deel opgegeten.
Vanaf vandaag is het dan jammer voor Runa maar ze krijgt niets meer in de bench, mag ze op de metalen plaat gaan liggen. Mijn zenuwen kunnen het niet meer aan. Heb al meerdere keren dagen in de stress gezeten omdat ik bang was dat het mis ging met ingeslikte stukken deken/draad.