Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑za 27 jun 2020, 17:24 Vreemde buuf heb je siberienne! Het is bijna september gelukkigHaartjes van een eikenprocessierups?
Weet iemand wat dit is? Het jeukt als de ziekte en ik geloof niet dat ik zovaak door de muggen geprikt ben in een paar dagen. Het is een jeukende bultje en als ik 'm stuk maakt stopt het met jeuken. Muggenspul werkt niet en ben anti histamine vergeten DSC_1920.JPG
Tis m'n elleboog en heb er ruwweg geteld 7 op 1 arm![]()
Siberienne schreef: ↑vr 26 jun 2020, 22:29 Toen ik zei dat we per 1 september de huur opgezegd hadden was haar antwoord ‘kan het niet eerder’ ... het is echt een raar mens maar je hebt gelijk, heit is toch nooit goed.Zo he, die is echt niet helemaal lekker. Wat denkt ze dat er vervolgens gaat gebeuren, een leegstaand huis?
Kaela schreef: ↑za 27 jun 2020, 19:18 Zo he, die is echt niet helemaal lekker. Wat denkt ze dat er vervolgens gaat gebeuren, een leegstaand huis?Ik gun haar vooral dat ze wat gezelliger in het leven komt te staan eigenlijk. Want dit is voor niemand goed. Als je al over de flos gaat van verhuizende buren is het geen makkelijke wereld ...
Ik gun haar een tokkie stel als nieuwe buren. Met een flink stel tokkie kinderen!
hannabelgje schreef: ↑za 27 jun 2020, 20:39 Echt wel dat die bultjes van de rupsen zijn. Ik zweer tegenwoordig bij lavendelolie die je puur op de huid mag smeren. 1x smeren en de rest van de dag geen jeuk meer. Ik heb deze:Dank voor de tip! Hier heel veel rupsen en jeuk vooral bij de meneer en lavendel olie is nog in huis
https://www.pit-pit.com/lavendel-etherische-olie.html
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Siberienne schreef: ↑za 27 jun 2020, 20:36 Ik gun haar vooral dat ze wat gezelliger in het leven komt te staan eigenlijk. Want dit is voor niemand goed. Als je al over de flos gaat van verhuizende buren is het geen makkelijke wereld ...Ja, heb je ook helemaal gelijk in. Eigenlijk is het gewoon heel erg sneu voor haar. Maar tegelijkertijd is het ook heel erg dat ze er zoveel invloed mee op haar omgeving heeft, op mensen die er niets mee te maken hebben.
Maar een stel tokkies mag ook![]()
Kaela schreef: ↑za 27 jun 2020, 20:42 Ja, heb je ook helemaal gelijk in. Eigenlijk is het gewoon heel erg sneu voor haar. Maar tegelijkertijd is het ook heel erg dat ze er zoveel invloed mee op haar omgeving heeft, op mensen die er niets mee te maken hebben.
Maar waarom zouden we voor of/of gaan, ik gun haar wel en/en. Kan ze haar nieuwe geluksgevoel uitoefenen op de tokkies![]()
Siberienne schreef: ↑za 27 jun 2020, 20:41 Dank voor de tip! Hier heel veel rupsen en jeuk vooral bij de meneer en lavendel olie is nog in huisIk dacht voor het derde jaar dat ik een vlo had maar ben tot de ontdekking gekomen dat het de haartjes van de eikenprocessierups zijn, ziet er net zo uit als bij jou. Armen, nek, gezicht, achter mijn oren, om gek van te worden.![]()
![]()