Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
;D ;D ;D ;D

Maar kolere zeg, in wat voor gehucht bevind jij je.. ;D
Ik geloof dat ik wel echt een stadsrat ben.
Door src_esther
sam28 schreef: za 20 jun 2020, 10:39 ;D ;D ;D ;D

Maar kolere zeg, in wat voor gehucht bevind jij je.. ;D
Ik geloof dat ik wel echt een stadsrat ben.
Tussen de boeren en yuppen. :biggrin2:
Ja, het is echt een gehucht, ca. 100 woningen.
Gemeente Waterland bestaat uit een aantal heel kleine en wat grotere dorpjes en een stadje. De meeste dorpjes hebben helemaal geen winkels, wel aardig wat toeristische zooi vooral Marken waar ook wel geteld 1 supermarkt zit.
Vorig jaar januari had de gemeente 17.315 inwoners en dus 3 supermarkten (allen Deen, waardeloze keten) plus 1 mini buurtwinkel.
Door sam28
src_esther schreef:Gemeente Waterland
Ziet er erg pittoresk uit op de kaart ;D Geen idee waar het lag. Hopelijk scoor je nog plee papier! :biggrin2:
Door El_Kato
Godnondesjus… :o We overwegen om De benedenverdieping van ons huis grondig te laten renoveren. Vloer eruit, betonvloer met vloerverwarming erin. Keuken, wc en wasmachine en droger naar de andere kant verplaatsen. Nou ja beneden gaat echt alles op de schop. Omdat we het zo goed/leuk mogelijk willen doen zijn net op een kennismakingsgesprek bij een interieurstylist/ontwerper geweest. Een familielid had ook bij hun de tekeningen ed laten maken en was zeer tevreden. We hebben het eigenlijk nooit over de prijs gehad en die was fors, erg fors :o Hadden dachten we al rekening gehouden met best een fors bedrag maar dit gaat gewoon 10% van ons verwachte budget kosten. Gaan we dus niet doen… :( Was wel heel professioneel allemaal en je krijgt er ook echt wel wat voor maar sodeju zeg wat een bedrag :-\

Dus mocht iemand nog een zoon, dochter, zus, nicht, neef hebben of het zelf heel leuk vinden om te ontwerpen ik houd me aanbevolen :D
Oooh we willen ook een lichtpalen en tuinontwerp :P (hihihi ja het werd duurder en duurder ;D )
Door El_Kato
Hmmmm VL belde net even met zijn broer maar die hebben een paar jaar geleden ook een stuk minder betaald dan waar ze het nu tegen ons over had. Is 3 jaar terug denk ik en wij zouden ongeveer 4x meer mogen aftikken :o Misschien dat ze nu een uitgebreider concept hebben dat kan natuurlijk…
Door Tanna
Wat kan een leuk plan toch tegenvallen, El_Kato.
Zoiets hadden wij ook. Ik wilde het gras uit de voortuin laten halen en er gewoon allemaal planten inzetten, een paar rijtjes oude stoeptegels die ik toch nog heb liggen tussen de perken in. Die planten ga ik overigens zelf doen. De oprit opnieuw laten leggen, hoewel dat nog geen 2 jaar terug ook is gedaan, maar dat ligt niet goed. Aan een van de randen ook nog wat tegels om het op te vullen.
Maar de meneer van de offerte vond de oude tegels niet mooi, hij ging wel wat anders bedenken. Al met al een offerte van € 5.000,- en ruim € 500,- voor nieuwe tegels. Nou, dat gaat het niet worden, dan gaan we toch maar zelf het gras eruit zien te krijgen.
Door src_esther
El_Kato schreef: do 25 jun 2020, 22:53 Hmmmm VL belde net even met zijn broer maar die hebben een paar jaar geleden ook een stuk minder betaald dan waar ze het nu tegen ons over had. Is 3 jaar terug denk ik en wij zouden ongeveer 4x meer mogen aftikken :o Misschien dat ze nu een uitgebreider concept hebben dat kan natuurlijk…
Misschien waren ze 3 jaar geleden net begonnen?
Waarschijnlijk hebben ze het gewoon druk.
Door Charlie Angel
Tanna schreef: vr 26 jun 2020, 00:01 Wat kan een leuk plan toch tegenvallen, El_Kato.
Zoiets hadden wij ook. Ik wilde het gras uit de voortuin laten halen en er gewoon allemaal planten inzetten, een paar rijtjes oude stoeptegels die ik toch nog heb liggen tussen de perken in. Die planten ga ik overigens zelf doen. De oprit opnieuw laten leggen, hoewel dat nog geen 2 jaar terug ook is gedaan, maar dat ligt niet goed. Aan een van de randen ook nog wat tegels om het op te vullen.
Maar de meneer van de offerte vond de oude tegels niet mooi, hij ging wel wat anders bedenken. Al met al een offerte van € 5.000,- en ruim € 500,- voor nieuwe tegels. Nou, dat gaat het niet worden, dan gaan we toch maar zelf het gras eruit zien te krijgen.
Wij hebben vorig jaar ook het gras uit de voortuin gehaald om er planten in te kunnen zetten. Wij hadden het geluk dat een overbuurman het graag wilde hebben, dus wel veel werk, maar niet hoeven afstorten. Wellicht kan je het ook bij iemand kwijt die het graag wil?
Door millyckk
Zoden en zand/puin kun je ook vaak kwijt bij boeren, die vullen er kuilen in landweggetjes mee op!
Door Siberienne
De verhuizer zou de dozen komen brengen ‘eind van de middag, begin van de avond’

Hij belde net dat hij om 22;30 hier is en of er een 20 meter lange vrachtwagen bij ons huis kan staan... nou vind ik het nog wel humor maar de buren krijgen weer een hart verzakking vrees ik. Olie op het vuur.... en daar baal ik dan van
Door Ina
Siberienne schreef: vr 26 jun 2020, 19:58 De verhuizer zou de dozen komen brengen ‘eind van de middag, begin van de avond’

Hij belde net dat hij om 22;30 hier is en of er een 20 meter lange vrachtwagen bij ons huis kan staan... nou vind ik het nog wel humor maar de buren krijgen weer een hart verzakking vrees ik. Olie op het vuur.... en daar baal ik dan van

Wel balen, maar mocht ze weer met een klaag komen kan je haar verblijden met het feit dat jullie haar niet heel lang meer zullen lastigvallen ;)

Weet je, met dat soort mensen kan je het nooit maar dan ook nooit goed doen.
Het is nog even doorbijten en hopen dat ze zich rustig houd zodat ze niet nog meer op je zenuwen kan werken..... adem in adem uit.....'de verlossing' is echt al heel erg dichtbij :)
Door hannabelgje
Mijn auto is afgekeurd en nu moet ie bij de garage blijven staan dit weekend. Gelukkig mag ik mijn papa's auto lenen zodat ik toch de Zoë uit kan laten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
Ina schreef: vr 26 jun 2020, 20:15 Wel balen, maar mocht ze weer met een klaag komen kan je haar verblijden met het feit dat jullie haar niet heel lang meer zullen lastigvallen ;)

Weet je, met dat soort mensen kan je het nooit maar dan ook nooit goed doen.
Het is nog even doorbijten en hopen dat ze zich rustig houd zodat ze niet nog meer op je zenuwen kan werken..... adem in adem uit.....'de verlossing' is echt al heel erg dichtbij :)
Toen ik zei dat we per 1 september de huur opgezegd hadden was haar antwoord ‘kan het niet eerder’ ... het is echt een raar mens maar je hebt gelijk, heit is toch nooit goed.

We zitten nu te wachten tot ze komen, zal blij zijn als het spul hier is want wil zelf eigenlijk ook wel naar bed.

Heb nogal, koppijn na deze benauwde dag... Gelukkig begint het nu af te koelen. Op dit soort dagen verlang ik ook echt naar een Noorse zeebries ;)
Door Tanna
hannabelgje schreef: vr 26 jun 2020, 21:10 Mijn auto is afgekeurd en nu moet ie bij de garage blijven staan dit weekend. Gelukkig mag ik mijn papa's auto lenen zodat ik toch de Zoë uit kan laten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Vervelend! Maar een gouden papa!
Door Tanna
Siberienne schreef: vr 26 jun 2020, 22:29 Toen ik zei dat we per 1 september de huur opgezegd hadden was haar antwoord ‘kan het niet eerder’ ... het is echt een raar mens maar je hebt gelijk, heit is toch nooit goed.

We zitten nu te wachten tot ze komen, zal blij zijn als het spul hier is want wil zelf eigenlijk ook wel naar bed.

Heb nogal, koppijn na deze benauwde dag... Gelukkig begint het nu af te koelen. Op dit soort dagen verlang ik ook echt naar een Noorse zeebries ;)
Raar mens, daar zou ik ook heel nerveus van worden.

In Noorwegen kan het ook heel warm worden, dat weet je vast wel :biggrin2: .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door