Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
Ik bestel al sinds vorig jaar oktober eens in de maand boodschappen bij Jumbo en kijk dan op vrijdagavond even mijn lijstje na. Zo ook vanavond, ik wilde nog iets bestellen. Dat ging dus niet meer.........kon ik vorige maand tot 23.59 uur nog veranderingen aanbrengen, nu maar tot 22.00 uur :( :( . Dat geeft niks maar het was misschien wel handig geweest om dat duidelijk in beeld te krijgen als je bestelt.
Door sam28
Vreemde buuf heb je siberienne! Het is bijna september gelukkig ;)

Weet iemand wat dit is? Het jeukt als de ziekte en ik geloof niet dat ik zovaak door de muggen geprikt ben in een paar dagen. Het is een jeukende bultje en als ik 'm stuk maakt stopt het met jeuken. Muggenspul werkt niet en ben anti histamine vergeten
DSC_1920.JPG
DSC_1920.JPG (3 MiB) 1621 keer bekeken
Tis m'n elleboog en heb er ruwweg geteld 7 op 1 arm :-X
Door dinky89
Ik zou denken dat het misschien een zweetbultje is omdat het zo in de elleboog zit?

Vraag mijzelf ook af door welk beest ik gestoken ben op mijn benen. De ergste bult veroorzaakt een verdikking ter breedte van mijn complete kuit. De andere bulten zijn gelukkig kleiner maar toch ook variërend van 2 cm tot 10 cm doorsnee :-X
Door -Annemarie-
sam28 schreef: za 27 jun 2020, 17:24 Vreemde buuf heb je siberienne! Het is bijna september gelukkig ;)

Weet iemand wat dit is? Het jeukt als de ziekte en ik geloof niet dat ik zovaak door de muggen geprikt ben in een paar dagen. Het is een jeukende bultje en als ik 'm stuk maakt stopt het met jeuken. Muggenspul werkt niet en ben anti histamine vergeten DSC_1920.JPG

Tis m'n elleboog en heb er ruwweg geteld 7 op 1 arm :-X
Haartjes van een eikenprocessierups? :-\
Door CindyMayella
Warmte uitslag???? Nooit last van gehad en ineens vorig jaar tijdens een hittegolf..... nu alweer 2 dagen op plekken waar ik heel veel zweet.... heb de helft al,open gekrabt :-[ ....
Door sam28
Ze zitten ook halverwege m'n armen. Gek genoeg alleen daar echt. En in mn nek.

hier geen eiken gezien. Dus dat denk ik niet.
warmte bultjes heb ik idd veel op m'n handen maar is anders
Door pearlsofpassion
Ik denk toch muggenbeet. Gezien het feit dat de jeuk stopt als je het open krabt...
Of spinnenbeet ? Dat lijkt erg op een muggenbeet is alleen nog wat jeukeriger en hardnekkiger en als je heel goed kijkt zie je 2 gaatjes ipv 1.

Als er een mug in zijn kamer zit wordt Laurens altijd minstens 10 keer per nacht gebeten. Dus dat kan vlot. Als het er een paar zijn, kunnen er dus vlot nog wat bulten bij...
Door sam28
Even op processie uitslag gezocht. Ik denk dat het dat toch is. Misschien ergens in gedachten langs gelopen. Ik word gek van de jeuk. ;D

Ik zag geen 2 gaatjes. (zie je wel dat ik terecht fobisch ben voor spinnen!) :-X :-[ :biggrin2:

Mug zou ook op m'n been geprikt moeten hebben denk ik, aangezien ik al een week als een zeester in mn bed lig. ;D
Door Kaela
Siberienne schreef: vr 26 jun 2020, 22:29 Toen ik zei dat we per 1 september de huur opgezegd hadden was haar antwoord ‘kan het niet eerder’ ... het is echt een raar mens maar je hebt gelijk, heit is toch nooit goed.
Zo he, die is echt niet helemaal lekker. Wat denkt ze dat er vervolgens gaat gebeuren, een leegstaand huis?

Ik gun haar een tokkie stel als nieuwe buren. Met een flink stel tokkie kinderen!
Door Siberienne
Kaela schreef: za 27 jun 2020, 19:18 Zo he, die is echt niet helemaal lekker. Wat denkt ze dat er vervolgens gaat gebeuren, een leegstaand huis?

Ik gun haar een tokkie stel als nieuwe buren. Met een flink stel tokkie kinderen!
Ik gun haar vooral dat ze wat gezelliger in het leven komt te staan eigenlijk. Want dit is voor niemand goed. Als je al over de flos gaat van verhuizende buren is het geen makkelijke wereld ...

Maar een stel tokkies mag ook :biggrin2:
Door Siberienne
hannabelgje schreef: za 27 jun 2020, 20:39 Echt wel dat die bultjes van de rupsen zijn. Ik zweer tegenwoordig bij lavendelolie die je puur op de huid mag smeren. 1x smeren en de rest van de dag geen jeuk meer. Ik heb deze:

https://www.pit-pit.com/lavendel-etherische-olie.html

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dank voor de tip! Hier heel veel rupsen en jeuk vooral bij de meneer en lavendel olie is nog in huis :D :D
Door Kaela
Siberienne schreef: za 27 jun 2020, 20:36 Ik gun haar vooral dat ze wat gezelliger in het leven komt te staan eigenlijk. Want dit is voor niemand goed. Als je al over de flos gaat van verhuizende buren is het geen makkelijke wereld ...

Maar een stel tokkies mag ook :biggrin2:
Ja, heb je ook helemaal gelijk in. Eigenlijk is het gewoon heel erg sneu voor haar. Maar tegelijkertijd is het ook heel erg dat ze er zoveel invloed mee op haar omgeving heeft, op mensen die er niets mee te maken hebben.

Maar waarom zouden we voor of/of gaan, ik gun haar wel en/en. Kan ze haar nieuwe geluksgevoel uitoefenen op de tokkies :P
Door Siberienne
Kaela schreef: za 27 jun 2020, 20:42 Ja, heb je ook helemaal gelijk in. Eigenlijk is het gewoon heel erg sneu voor haar. Maar tegelijkertijd is het ook heel erg dat ze er zoveel invloed mee op haar omgeving heeft, op mensen die er niets mee te maken hebben.

Maar waarom zouden we voor of/of gaan, ik gun haar wel en/en. Kan ze haar nieuwe geluksgevoel uitoefenen op de tokkies :P
;D ;D ;D ;D ;D
Door Tanna
Siberienne schreef: za 27 jun 2020, 20:41 Dank voor de tip! Hier heel veel rupsen en jeuk vooral bij de meneer en lavendel olie is nog in huis :D :D
Ik dacht voor het derde jaar dat ik een vlo had maar ben tot de ontdekking gekomen dat het de haartjes van de eikenprocessierups zijn, ziet er net zo uit als bij jou. Armen, nek, gezicht, achter mijn oren, om gek van te worden.
Als ik maar iets voel prikken doe ik eerst stukken plakband erop om de haartjes weg te halen en dat werkt goed. Ik had niks in huis om op de plekken te smeren maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat de styling gel van Sante ook prima werkt! ;D ;D
De afgelopen week ook al twee keer een teek gehad, gaat lekker zo.......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door