Kaela schreef:Ik heb sinds gister een mama zeggerAhhhhhhh lief
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Ik heb sinds gister een mama zeggerAhhhhhhh lief
doranto schreef: ↑vr 23 jun 2023, 09:18 Oei, ik leerde de kinderen altijd als eerste het woordje papaHaha, tactisch een hele slimme zet![]()
Maar gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal![]()
Kaela schreef:Ik heb sinds gister een mama zeggerZo leuk hé, als ze 'echt' gaan praten en de wereld om zich heen steeds bewuster gaan ervaren en benoemen
doranto schreef: ↑vr 23 jun 2023, 09:18 Oei, ik leerde de kinderen altijd als eerste het woordje papaGeen zorgen hoor, dat zegt ze al een maand of twee![]()
Maar gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal![]()
dinky89 schreef:Wat leuk KaelaIk heb zo’n vermoeden dat ze op dat vlak wel op mij gaat lijken. Papa gaat het heel erg zwaar krijgen met twee van die kletskouzenNu is het nog genieten, over een tijdje vraag je je waarschijnlijk af waar de uit knop zit
El_Kato schreef: ↑do 22 jun 2023, 23:01 Wat doe je als je vol zit, nog wel echt serieus lekkere trek hebt maar niets echt lekkers in huis hebtLeuk! Dit is ook een aanrader, een geweldig boek!![]()
Dan ga je kookboeken bestellen![]()
Of nou ja ik had er al een tijdje een op mijn wensenlijstje staan en kwam er vandaag nog een tegen en dacht ach waarom niet![]()
Mezelf beloofd dat ik ook echt elke week een recept uit een van de kookboeken moet maken![]()
Ik heb de Bijbel van de Indiase keuken en Vegan JapanEasy besteld. Die laatste omdat het een keuken is waar ik nog niet zo mee bekend ben en omdat het een heel mooi boek is. Goud met paarse zijkanten![]()
Ben heel benieuwd![]()
Kaela schreef: ↑za 08 jul 2023, 20:04 Na vijf weken afwisselend en tegelijkertijd iedereen zien, waren we vandaag fit genoeg om Nina haar verjaardag te vieren.Ah, zo lekker, taartje eten!
Ze is heerlijk verwend met cadeautjes en aandacht. Ze heeft een stukje slagroomtaart gehad. Dan ven je toch benieuwd, hoeveel rotzooi gaat ze maken? Nou niet veel, dat was veel te lekker, dus het het werd zorgvuldig opgesnoept.
We hebben genoten. Morgen komen andere opa en oma ook nog. Wat een feestweekend!
Sonja schreef: ↑zo 09 jul 2023, 01:37 Ah, zo lekker, taartje eten!Knap van de kleine man! Gefeliciteerd en ik hoop dat de taart net zo goed gesmaakt heeft als hier!![]()
Hier hebben we afgelopen week het 10-minutengesprek weer gehad en de kleine man is over naar groep 6. Om dat te vieren (en omdat de kinderbijslag afgelopen week ook weer gestort was) ben ik vandaag even met hem gaan shoppen. Hij kon wel wat nieuwe shirtjes gebruiken, dus die heeft hij uitgezocht, samen met nog wat ondergoed en sokken. Hij was er blij mee en is gelijk zijn nieuwe kleren aan oma gaan laten zien.
Ook heeft hij taart uitgezocht.![]()
El_Kato schreef: ↑zo 09 jul 2023, 10:10 Whahahaha zeg dat nou nietEven gekeken en toegevoegd aan mijn “ikwilhetikwilhet” lijstje
![]()