Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ina
doranto schreef: vr 23 jun 2023, 09:18 Oei, ik leerde de kinderen altijd als eerste het woordje papa ::)
Maar gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal :D
Haha, tactisch een hele slimme zet ;D
In praktijk wordt er dan toch meestal wel doorverwezen naar 'mama', maar je kan de eerste stroom maar voor zijn ;)

Kaela schreef:Ik heb sinds gister een mama zegger :smitten:
Zo leuk hé, als ze 'echt' gaan praten en de wereld om zich heen steeds bewuster gaan ervaren en benoemen :D
Door Kaela
doranto schreef: vr 23 jun 2023, 09:18 Oei, ik leerde de kinderen altijd als eerste het woordje papa ::)
Maar gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal :D
Geen zorgen hoor, dat zegt ze al een maand of twee ;D . Ik vond dat ik nou toch wel aan de beurt was!
dinky89 schreef:Wat leuk Kaela :) Nu is het nog genieten, over een tijdje vraag je je waarschijnlijk af waar de uit knop zit ;D
Ik heb zo’n vermoeden dat ze op dat vlak wel op mij gaat lijken. Papa gaat het heel erg zwaar krijgen met twee van die kletskouzen :D
Door Kaela
Na vijf weken afwisselend en tegelijkertijd iedereen zien, waren we vandaag fit genoeg om Nina haar verjaardag te vieren.

Ze is heerlijk verwend met cadeautjes en aandacht. Ze heeft een stukje slagroomtaart gehad. Dan ven je toch benieuwd, hoeveel rotzooi gaat ze maken? Nou niet veel, dat was veel te lekker, dus het het werd zorgvuldig opgesnoept ;D.

We hebben genoten. Morgen komen andere opa en oma ook nog. Wat een feestweekend!
Door Tanna
El_Kato schreef: do 22 jun 2023, 23:01 Wat doe je als je vol zit, nog wel echt serieus lekkere trek hebt maar niets echt lekkers in huis hebt :D
Dan ga je kookboeken bestellen ;D

Of nou ja ik had er al een tijdje een op mijn wensenlijstje staan en kwam er vandaag nog een tegen en dacht ach waarom niet :biggrin2:
Mezelf beloofd dat ik ook echt elke week een recept uit een van de kookboeken moet maken ::)

Ik heb de Bijbel van de Indiase keuken en Vegan JapanEasy besteld. Die laatste omdat het een keuken is waar ik nog niet zo mee bekend ben en omdat het een heel mooi boek is. Goud met paarse zijkanten ;D
Ben heel benieuwd :D
Leuk! Dit is ook een aanrader, een geweldig boek!

Madhur Jaffrey's World Vegetarian Cookbook
Door Sonja
Kaela schreef: za 08 jul 2023, 20:04 Na vijf weken afwisselend en tegelijkertijd iedereen zien, waren we vandaag fit genoeg om Nina haar verjaardag te vieren.

Ze is heerlijk verwend met cadeautjes en aandacht. Ze heeft een stukje slagroomtaart gehad. Dan ven je toch benieuwd, hoeveel rotzooi gaat ze maken? Nou niet veel, dat was veel te lekker, dus het het werd zorgvuldig opgesnoept ;D.

We hebben genoten. Morgen komen andere opa en oma ook nog. Wat een feestweekend!
Ah, zo lekker, taartje eten! :-*

Hier hebben we afgelopen week het 10-minutengesprek weer gehad en de kleine man is over naar groep 6. Om dat te vieren (en omdat de kinderbijslag afgelopen week ook weer gestort was) ben ik vandaag even met hem gaan shoppen. Hij kon wel wat nieuwe shirtjes gebruiken, dus die heeft hij uitgezocht, samen met nog wat ondergoed en sokken. Hij was er blij mee en is gelijk zijn nieuwe kleren aan oma gaan laten zien.
Ook heeft hij taart uitgezocht. :P
Door Kaela
Sonja schreef: zo 09 jul 2023, 01:37 Ah, zo lekker, taartje eten! :-*

Hier hebben we afgelopen week het 10-minutengesprek weer gehad en de kleine man is over naar groep 6. Om dat te vieren (en omdat de kinderbijslag afgelopen week ook weer gestort was) ben ik vandaag even met hem gaan shoppen. Hij kon wel wat nieuwe shirtjes gebruiken, dus die heeft hij uitgezocht, samen met nog wat ondergoed en sokken. Hij was er blij mee en is gelijk zijn nieuwe kleren aan oma gaan laten zien.
Ook heeft hij taart uitgezocht. :P
Knap van de kleine man! Gefeliciteerd en ik hoop dat de taart net zo goed gesmaakt heeft als hier!
Door El_Kato
Tanna schreef: za 08 jul 2023, 20:12 Leuk! Dit is ook een aanrader, een geweldig boek!

Madhur Jaffrey's World Vegetarian Cookbook
Whahahaha zeg dat nou niet ;D Even gekeken en toegevoegd aan mijn “ikwilhetikwilhet” lijstje :D
Door Tanna
El_Kato schreef: zo 09 jul 2023, 10:10 Whahahaha zeg dat nou niet ;D Even gekeken en toegevoegd aan mijn “ikwilhetikwilhet” lijstje :D
;D ;D
En terecht, het is in alle opzichten een smakelijk boek. Ik heb er vroeger veel uit gekookt voor bezoek, ik stond rustig 3 dagen in de keuken om alles te maken. Maar dan zette ik ook wat bijzonders op tafel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door