Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Bezoekje aan de mensen die op Shadow gaan passen tijdens onze vakantie. Zo mooi om te zien hoe de man geniet van Shadow - en hoe goed Shadow het met hem kan vinden. Hij mist hun vorige hond heel erg maar een nieuwe hond past nu niet zo goed in hun leven. We doen elkaar een plezier :)
Door Ronald
Siberienne schreef: zo 18 jun 2023, 22:25 Bezoekje aan de mensen die op Shadow gaan passen tijdens onze vakantie. Zo mooi om te zien hoe de man geniet van Shadow - en hoe goed Shadow het met hem kan vinden. Hij mist hun vorige hond heel erg maar een nieuwe hond past nu niet zo goed in hun leven. We doen elkaar een plezier :)
Wat ontzettend leuk zeg! En ook fijn dat de meneer en Shadow het zo goed met elkaar kunnen vinden. Dat klinkt als een mooie combinatie. Is natuurlijk ook wel fijn dat jij met een gerust hart op vakantie kunt gaan.
Door Sonja
Anne in Zweden schreef: ma 19 jun 2023, 00:00 Wat heerlijk en geweldig, Sonja, dat je eindelijk weer de nachten kunt doorslapen! Wat zal je dat ongelofelijk goeddoen! :-*
Het was helaas van korte duur. Afgelopen vrijdag ben ik gevallen en daarbij precies op de meest pijnlijke plek terecht gekomen. En sindsdien ben ik weer terug bij af. Het was ook te mooi om waar te zijn... :-\
Door Ronald
Sonja schreef: do 22 jun 2023, 01:07 Het was helaas van korte duur. Afgelopen vrijdag ben ik gevallen en daarbij precies op de meest pijnlijke plek terecht gekomen. En sindsdien ben ik weer terug bij af. Het was ook te mooi om waar te zijn... :-\
Ships Sonja... Wat een pech. Er blijft je ook weinig bespaard zo. Heel veel sterkte en een voorzichtige knuffel jouw kant op.
Door Anne in Zweden
Sonja schreef: do 22 jun 2023, 01:07 Het was helaas van korte duur. Afgelopen vrijdag ben ik gevallen en daarbij precies op de meest pijnlijke plek terecht gekomen. En sindsdien ben ik weer terug bij af. Het was ook te mooi om waar te zijn... :-\
Ooowww... :-X
Door hannabelgje
Nou een schone echo van Zoë en dat mijn lief van zijn werk naar de da is gekomen om mij bij te staan. We waren voorbereid op slecht nieuws.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Ronald
hannabelgje schreef: do 22 jun 2023, 15:13 Nou een schone echo van Zoë en dat mijn lief van zijn werk naar de da is gekomen om mij bij te staan. We waren voorbereid op slecht nieuws.
Dat is met recht een geluksmomentje! En ook fijn dat F je zo bijstaat!
Door Charlie Angel
hannabelgje schreef: do 22 jun 2023, 15:13 Nou een schone echo van Zoë en dat mijn lief van zijn werk naar de da is gekomen om mij bij te staan. We waren voorbereid op slecht nieuws.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Een dubbel fijn bericht zeg, een opluchting dat Zoë schoon is. Hebben ze dan een idee wat het wel is?
En zo fijn dat jullie dit samen doen. :-*
Door El_Kato
Wat doe je als je vol zit, nog wel echt serieus lekkere trek hebt maar niets echt lekkers in huis hebt :D
Dan ga je kookboeken bestellen ;D

Of nou ja ik had er al een tijdje een op mijn wensenlijstje staan en kwam er vandaag nog een tegen en dacht ach waarom niet :biggrin2:
Mezelf beloofd dat ik ook echt elke week een recept uit een van de kookboeken moet maken ::)

Ik heb de Bijbel van de Indiase keuken en Vegan JapanEasy besteld. Die laatste omdat het een keuken is waar ik nog niet zo mee bekend ben en omdat het een heel mooi boek is. Goud met paarse zijkanten ;D
Ben heel benieuwd :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door