Ik hoop dat je snel geen pijn meer hebt! (of in ieder geval minder pijn)
Voorzichtige knuffel

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef: Morgen krijg ik iets anders, vandaag mag ik geen gif meer.dit is toch niet normaal! die ha kan me nog meer vertellen, zo kan je de nacht toch niet in!
Ik begrijp dat ik vanuit de uitslaapkamer terug onder narcose ben gebracht omdat ze niet meer wisten wat ze moesten doen. Onderweg ben ik van de tafel afgevallen door het schokken van mijn lichaam.
Mijn mond, kaak, tong en keel doen zeer, maar ook mijn handen, nek en rug en ik barst van de hoofdpijn. Ik heb de osteopaat gebeld maar die kan nu niets doen.
Ondertussen kan ik niet lopen en ook niet liggen. Rechtop zitten zorgt voor helse zenuwpijn, maar leg ik mijn benen plat schiet het in mijn rug.
Vandaag heb ik dus twee keer narcose gehad, spierontspanners, slaapmiddel, tramadol en paracetamol (totaal vandaag 2 gram).
Ik heb het erg warm. Mijn hart gaat tekeer. Ik voel het kloppen in mijn handen, borst en hoofd.
Ik kan alleen kleine slokjes water binnen krijgen. Vanaf gisternacht niets meer gegeten.
De huisarts zegt dat ik hyperventileer door de pijn. Weinig aan te doen, aan de pijn dan. Me zo min mogelijk druk maken en op mijn ademhaling focussen.
MargaS schreef: Onbegrijpelijk dat ze je naar huis hebben laten gaan met al deze klachten? Nachtje observatie lijkt me niet onnodig.Tja, vind ik ook.
rosmin schreef: Na je laatste update te hebben gelezen vind ik het absurd dat je ze naar huis hebben laten gaanTja, het was natuurlijk geen ziekenhuis maar een tandarts. Daar is 's nachts gewoon geen zorg natuurlijk.
Ik zou HAP bellen en opname vragen voor in ieder geval aankomende nacht
Hope schreef: Zou ik nu traumeel kunnen nemen dan, na zoveel zooi in mijn lijf?Ja hoor. Ik heb ook de duvel en zijn ouwe moer in mijn lijf gespoten gehad en ook nog een reanimatie gehad na een shock op de narcose. Een bevriende verpleegkundige heeft iedere keer traumeel en rescue remedie aan mij gegeven via een rietje.
Hope schreef: Tja, het was natuurlijk geen ziekenhuis maar een tandarts. Daar is 's nachts gewoon geen zorg natuurlijk.???
Als mijn benen zich nou maar blijven gedragen. Ik zie wel als een huis op tegen de nacht.
rosmin schreef: ???Ik ook niet. Dit was eens en noooooooit meer!
een tandarts?
Je had het toch over operatie?
met anasthesist/ narcose + uitslaapkamer?
nam aan dat dit in ziekenhuis gebeurde...
ikke niet begrijpe meer.....![]()