Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

ja ik gebruik diatomeeënaarde in het strooisel en leghokNynke schreef: Volgens mij gebruikt Connie (Flodder en Dwarrel) die aarde ook![]()

Nee niet op de kippen zelfkiara schreef: Flodder/dwarrel ook op de kippen zelf?
En weet iemand hoe je mais kan geven gewoon ongekookte kolf of gekookte uit blikje?
Dacht zullen ze wel lekker vinden![]()
jou hond vindt ze ook interssantkiara schreef: Hier dan de foto's.
![]()
kijk eens bij http://www.debaroen.nl die zit in aalsmeer kun je zo spullen halen.kiara schreef: O ik had het er wel op gedaan
Waar kan je dat kopen dat boerenwormkruid en tabaksdelen?
En gebroken mais ? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? En waar haal je dat?
Dus geen hele ongekookte mais? En uit blikje ook niet?
Wij komen er ook in om! Door het mooie voorjaar denk ik? Helaas zijn ze nog niet broeds, had paaskuikens wel leuk gevondenhannabelgje schreef: Zou je kippen op de pil kunnen zetten ??? Ik weet niet meer waar ik met mijn eieren heen moet.![]()
zou geen eens weten hoe het eruit ziet dat boerenwormkruid danNynke schreef: boerenwormkruid kun je, voor zover ik weet, nergens kopen. Ik pluk en droog het zelf![]()
Tabakstelen zijn wel te koop bij diervoederleveranciers. Bijvoorbeeld bij Plaisier in H.I. Ambacht.
zie net dat ze het bij de baroen hebben,dank je tesskiara schreef: zou geen eens weten hoe het eruit ziet dat boerenwormkruid dan![]()
Hier hopelijk wel paaskuikens! 1 Chabo zit op 6 eitjes te broeden, nu de 11e dag. Op de 8e dag geschouwd en waren er sowieso 4 bevrucht.Jantina schreef: Wij komen er ook in om! Door het mooie voorjaar denk ik? Helaas zijn ze nog niet broeds, had paaskuikens wel leuk gevonden![]()
Tico loopt gewoon tussen de kippen. Ze zijn helemaal gewend aan elkaar. Hij krijgt een paar keer per jaar een ongeplukte kip te eten van een vriendin wiens man de kippen die niet meer leggen, slacht. Tico heeft dus echt niet door dat die leuke scharrelende kipjes, net zo'n lekker hapje zijn als de barfkip die hij af en toe krijgt!startouw schreef: zo leuk , kippetjes ! staat hier ook nog op de planning .
maar hoe doen jullie dat met de honden ?? laten die ze met rust ?