Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Volgens mij gebruikt Connie (Flodder en Dwarrel) die aarde ookja ik gebruik diatomeeënaarde in het strooisel en leghok![]()
kiara schreef: Flodder/dwarrel ook op de kippen zelf?Nee niet op de kippen zelf
En weet iemand hoe je mais kan geven gewoon ongekookte kolf of gekookte uit blikje?
Dacht zullen ze wel lekker vinden![]()
kiara schreef: Hier dan de foto's.jou hond vindt ze ook interssant
![]()
kiara schreef: O ik had het er wel op gedaankijk eens bij http://www.debaroen.nl die zit in aalsmeer kun je zo spullen halen.
Waar kan je dat kopen dat boerenwormkruid en tabaksdelen?
En gebroken mais ? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? En waar haal je dat?
Dus geen hele ongekookte mais? En uit blikje ook niet?
hannabelgje schreef: Zou je kippen op de pil kunnen zetten ??? Ik weet niet meer waar ik met mijn eieren heen moet.Wij komen er ook in om! Door het mooie voorjaar denk ik? Helaas zijn ze nog niet broeds, had paaskuikens wel leuk gevonden![]()
Nynke schreef: boerenwormkruid kun je, voor zover ik weet, nergens kopen. Ik pluk en droog het zelfzou geen eens weten hoe het eruit ziet dat boerenwormkruid dan![]()
Tabakstelen zijn wel te koop bij diervoederleveranciers. Bijvoorbeeld bij Plaisier in H.I. Ambacht.
kiara schreef: zou geen eens weten hoe het eruit ziet dat boerenwormkruid danzie net dat ze het bij de baroen hebben,dank je tess![]()
Jantina schreef: Wij komen er ook in om! Door het mooie voorjaar denk ik? Helaas zijn ze nog niet broeds, had paaskuikens wel leuk gevondenHier hopelijk wel paaskuikens! 1 Chabo zit op 6 eitjes te broeden, nu de 11e dag. Op de 8e dag geschouwd en waren er sowieso 4 bevrucht.![]()
startouw schreef: zo leuk , kippetjes ! staat hier ook nog op de planning .Tico loopt gewoon tussen de kippen. Ze zijn helemaal gewend aan elkaar. Hij krijgt een paar keer per jaar een ongeplukte kip te eten van een vriendin wiens man de kippen die niet meer leggen, slacht. Tico heeft dus echt niet door dat die leuke scharrelende kipjes, net zo'n lekker hapje zijn als de barfkip die hij af en toe krijgt!
maar hoe doen jullie dat met de honden ?? laten die ze met rust ?