Re: SpeedABBA voor NachtBARFers! Deel 5
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Neee!
Ik heb gewoon liters slagroom aangemaakt. Die wegen nogal door.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ik ga slapen en over eten dromen, voordat ik de koelkast ga plunderen.
Oooh ja dat zal het zijn!koekje schreef: Neee!
Ik heb zo'n medelijden met Joep. Ze hebben 1,5 week bij ons boven komen slapen vanwege de wonden van Gijs. En nu zijn die genezen. En moet hij weer in de keuken slapen
-
Mandarijn
- 5-sterren

In de keuken toch niet bij de koelkast? Mijn maag begint bij die gedachte te rommelen.eelke schreef: Oooh ja dat zal het zijn!
Ik heb zo'n medelijden met Joep. Ze hebben 1,5 week bij ons boven komen slapen vanwege de wonden van Gijs. En nu zijn die genezen. En moet hij weer in de keuken slapen![]()
![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Balkebrij....getverdegetver...dag honger, dank uMandarijn schreef:Gebakken eieren met spek en balkenbrij.
Ik ga slapen en over eten dromen, voordat ik de koelkast ga plunderen.
Ja wel bij de koelkast. Maar die is dus leeg op rauwe spruiten en een plakje kaas na...Mandarijn schreef: In de keuken toch niet bij de koelkast? Mijn maag begint bij die gedachte te rommelen.
- Angelique
- 5-sterren

Ach erme Joep, is ook best sneu hoor.eelke schreef: Oooh ja dat zal het zijn!
Ik heb zo'n medelijden met Joep. Ze hebben 1,5 week bij ons boven komen slapen vanwege de wonden van Gijs. En nu zijn die genezen. En moet hij weer in de keuken slapen![]()
![]()
![]()
Ja, heel zielig. Kan je er niet bij gaan liggen in de keuken? Matras ligt er toch al.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ben ouderwets opgevoed. Met echt wit spek bij de eieren. Laat het voedingscentrum het maar niet horen.Angelique schreef: Balkebrij....getverdegetver...dag honger, dank u![]()
Van wie was dat stuk buikspek wat in de oven zou gaan? Dat zou toch vandaag zijn? Hebben we nix meer van gehoord en het leek me zo lekker.
Hij vind het zo fijn in bed! Normaal als we gaan slapen, lichten uit doen enzo, ligt ie met dichtgeknepen ogen in zijn mand te hopen dat we hem vergeten en hij in de kamer kan blijven. En nu staat ie al de hele week kwispelend bij de gangdeur te wachtenAngelique schreef: Ach erme Joep, is ook best sneu hoor.
Hij is alleen bang geworden van het laminaat op de overloop. Hij durft er niet meer overheen te lopen, hoewel hij het soms ook vergeet en er dan normaal overheen loopt (het is hetzelfde laminaat als in onze gang...) als hij dan bedenkt dat hij dan niet durft, denkt hij dat het minder eng is als hij dan maar gaat rennen maar ja dan glijdt ie juist uit natuurlijk....slimpie.
Ja een baby matrasje...koekje schreef: Ja, heel zielig. Kan je er niet bij gaan liggen in de keuken? Matras ligt er toch al.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Spruitjes, bah. Nu is mijn honger weg en lopen de rillingen over mijn rug. Spruitjes zijn niet mijn favoriet.eelke schreef: Ja wel bij de koelkast. Maar die is dus leeg op rauwe spruiten en een plakje kaas na...
Jaaaa. Weer hongerkoekje schreef: Van wie was dat stuk buikspek wat in de oven zou gaan? Dat zou toch vandaag zijn? Hebben we nix meer van gehoord en het leek me zo lekker.
Oeps, in slaap gevallen op de bank 
En ik was niet eens verbannen
En ik was niet eens verbannen
Kim_S schreef: Oeps, in slaap gevallen op de bank
En ik was niet eens verbannen![]()
goedemorgen!
Moguheelke schreef:
goedemorgen!
En trusten, ik ga in bed verder slapen