Neee!
Ik heb gewoon liters slagroom aangemaakt. Die wegen nogal door.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Neee!Oooh ja dat zal het zijn!
Ik heb gewoon liters slagroom aangemaakt. Die wegen nogal door.
eelke schreef: Oooh ja dat zal het zijn!In de keuken toch niet bij de koelkast? Mijn maag begint bij die gedachte te rommelen.
Ik heb zo'n medelijden met Joep. Ze hebben 1,5 week bij ons boven komen slapen vanwege de wonden van Gijs. En nu zijn die genezen. En moet hij weer in de keuken slapen![]()
![]()
![]()
Mandarijn schreef:Balkebrij....getverdegetver...dag honger, dank uGebakken eieren met spek en balkenbrij.
Ik ga slapen en over eten dromen, voordat ik de koelkast ga plunderen.
Mandarijn schreef: In de keuken toch niet bij de koelkast? Mijn maag begint bij die gedachte te rommelen.Ja wel bij de koelkast. Maar die is dus leeg op rauwe spruiten en een plakje kaas na...
eelke schreef: Oooh ja dat zal het zijn!Ach erme Joep, is ook best sneu hoor.
Ik heb zo'n medelijden met Joep. Ze hebben 1,5 week bij ons boven komen slapen vanwege de wonden van Gijs. En nu zijn die genezen. En moet hij weer in de keuken slapen![]()
![]()
![]()
Angelique schreef: Balkebrij....getverdegetver...dag honger, dank uBen ouderwets opgevoed. Met echt wit spek bij de eieren. Laat het voedingscentrum het maar niet horen.![]()
Angelique schreef: Ach erme Joep, is ook best sneu hoor.Hij vind het zo fijn in bed! Normaal als we gaan slapen, lichten uit doen enzo, ligt ie met dichtgeknepen ogen in zijn mand te hopen dat we hem vergeten en hij in de kamer kan blijven. En nu staat ie al de hele week kwispelend bij de gangdeur te wachten
koekje schreef: Ja, heel zielig. Kan je er niet bij gaan liggen in de keuken? Matras ligt er toch al.Ja een baby matrasje...
eelke schreef: Ja wel bij de koelkast. Maar die is dus leeg op rauwe spruiten en een plakje kaas na...Spruitjes, bah. Nu is mijn honger weg en lopen de rillingen over mijn rug. Spruitjes zijn niet mijn favoriet.
koekje schreef: Van wie was dat stuk buikspek wat in de oven zou gaan? Dat zou toch vandaag zijn? Hebben we nix meer van gehoord en het leek me zo lekker.Jaaaa. Weer honger
Kim_S schreef: Oeps, in slaap gevallen op de bank
En ik was niet eens verbannen![]()
eelke schreef:Moguh
goedemorgen!