Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
koekje schreef: Neee!
Ik heb gewoon liters slagroom aangemaakt. Die wegen nogal door.
Oooh ja dat zal het zijn!

Ik heb zo'n medelijden met Joep. Ze hebben 1,5 week bij ons boven komen slapen vanwege de wonden van Gijs. En nu zijn die genezen. En moet hij weer in de keuken slapen  :'( :'( :'(
eelke schreef: Oooh ja dat zal het zijn!

Ik heb zo'n medelijden met Joep. Ze hebben 1,5 week bij ons boven komen slapen vanwege de wonden van Gijs. En nu zijn die genezen. En moet hij weer in de keuken slapen  :'( :'( :'(
In de keuken toch niet bij de koelkast? Mijn maag begint bij die gedachte te rommelen.
Door eelke
Mandarijn schreef: In de keuken toch niet bij de koelkast? Mijn maag begint bij die gedachte te rommelen.
Ja wel bij de koelkast. Maar die is dus leeg op rauwe spruiten en een plakje kaas na...
eelke schreef: Oooh ja dat zal het zijn!

Ach erme Joep, is ook best sneu hoor.
Door eelke
Angelique schreef: Ach erme Joep, is ook best sneu hoor.
Hij vind het zo fijn in bed! Normaal als we gaan slapen, lichten uit doen enzo, ligt ie met dichtgeknepen ogen in zijn mand te hopen dat we hem vergeten en hij in de kamer kan blijven. En nu staat ie al de hele week kwispelend bij de gangdeur te wachten  :'( :'( :'(

Hij is alleen bang geworden van het laminaat op de overloop. Hij durft er niet meer overheen te lopen, hoewel hij het soms ook vergeet en er dan normaal overheen loopt (het is hetzelfde laminaat als in onze gang...) als hij dan bedenkt dat hij dan niet durft, denkt hij dat het minder eng is als hij dan maar gaat rennen maar ja dan glijdt ie juist uit natuurlijk....slimpie.
koekje schreef: Ja, heel zielig. Kan je er niet bij gaan liggen in de keuken? Matras ligt er toch al.
Ja een baby matrasje...
eelke schreef: Ja wel bij de koelkast. Maar die is dus leeg op rauwe spruiten en een plakje kaas na...
Spruitjes, bah.  Nu is mijn honger weg en lopen de rillingen over mijn rug. Spruitjes zijn niet mijn favoriet.
koekje schreef: Van wie was dat stuk buikspek wat in de oven zou gaan? Dat zou toch vandaag zijn? Hebben we nix meer van gehoord en het leek me zo lekker.
Jaaaa. Weer honger
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door