Ohhhw, fijn zeg, dat ze weer ontlasting heeft geproduceerd! Jippie!
En ja, qua dierenarts.... Zoals ik al eerder schreef: ze komen nooit in een pakket 100% perfect. Er zijn altijd wel dingen waarin je verschilt van elkaar. Als ze goed is voor je dieren en ze is kundig: dan zou ik dat communicatieve deeltje zelf voor lief nemen. Ik zeg altijd maar zo "je hoeft er niet mee te BBQ'en". En ik heb toch liever een kundige dierenarts als een DA die fijn kan praten maar niet kundig is. En ik heb er zo een gehad. De liefste man van de wereld, echt waar. Ik viel ook wel een beetje op hem zelfs

. Maar hij heeft medisch bepaald geen wonderen verricht en dan druk ik mij zacht uit. Op een gegeven moment was de maat vol en zijn we naar een andere dierenarts gegaan. Da's bijna 20 jaar geleden en daar zit ik nu nog. En mijn huidige dierenarts heb ik ook wel wat dingetje mee gehad hoor

(oef, echt een keer een hevige discussie gehad over vaccinatie en toen was ie echt heel boos op me - ben nog net niet de praktijk uit gesmeten

). Maar ik denk dat ik nu rustig mag zeggen dat we op heel goede voet staan. Ik vond hem communicatief nooit geen wonder maar technisch een super goede DA. Inmiddels kennen we elkaar zo goed dat ik hem kan lezen en schrijven. Dus je weet maar nooit, hoe zo'n relatie nog uit kan groeien!