Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: ↑do 06 okt 2022, 10:19 Ik kan hem zien!Ja die ondergronden, ik had zoiets nog nooit gezien, maar ik vind het wel super dat ze dat doen.
Wat een piepbeesies! En wat een lekker koddige loopjes. Wel anders dan bijv bij newf maar wel typisch puppywalk![]()
En leuk he die ondergronden, je ziet bij sommige ook ff zoiets van WTF? Superleuk
smulpaap schreef: ↑za 01 okt 2022, 22:56 Ik vind er de eerste twee weken ook niet veel aan . Net als mensenbabies .Grappig, ik heb dat precies andersom, bij mensenbaby's. Geef die maar aan mij als ze net vers gelegd zijn; rond een maand of elf mogen ze dan wel naar kostschool, tot ze achttien zijn.is pas leuk als ze wat gaan doen .
Anne in Zweden schreef: ↑do 06 okt 2022, 14:52 Grappig, ik heb dat precies andersom, bij mensenbaby's. Geef die maar aan mij als ze net vers gelegd zijn; rond een maand of elf mogen ze dan wel naar kostschool, tot ze achttien zijn.Bij mij houdt het niet op voordat ze volwassen zijn![]()
![]()
Maar bij honden: inderdaad, ietsje ouder is leuker. En wat een dotjes, die pupperds van Pike! Wordt nog moeilijk er daar eentje uit te kiezen...Negen kleine pupjes liepen in het rond,![]()