Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Lizzy schreef: za 01 okt 2022, 13:46 Heb je al enig idee welke pup de jouwe gaat worden?
Nee dat weet ik nog niet. In elk geval een van de 5 reutjes. Maar er valt nog zo weinig over te zeggen. Het zijn allemaal hobbelende biggetjes ;D In elk geval was er geen reutje waarvan ik op voorhand al zou zeggen: Die wil ik niet. Alles is nog open.

De moeder is echt een leuke hond!
842346FA-5F6A-4F20-B0D0-7C507F2C2E3F.jpeg
842346FA-5F6A-4F20-B0D0-7C507F2C2E3F.jpeg (446.16 KiB) 760 keer bekeken
Door pike
pearlsofpassion schreef: za 01 okt 2022, 18:38 Ik begin ze echt heel leuk te vinden. :biggrin2:
(sorry, pasgeboren pups doen me meestal niet zoveel :-[)

Die eerste foto vind ik echt té schattig. :-*
Dat vind ik ook wel hoor. Die kleine wurmpjes zeggen niet zoveel. Ik heb dat met mensenbabies ::) Op de foto’s zijn ze al bijna vijf weken. Ze beginnen wat te doen en dat is zo leuk om naar de kijken. Vooral de interactie tussen de pups is erg leuk :D
Door smulpaap
pike schreef: za 01 okt 2022, 18:48 Dat vind ik ook wel hoor. Die kleine wurmpjes zeggen niet zoveel. Ik heb dat met mensenbabies ::) Op de foto’s zijn ze al bijna vijf weken. Ze beginnen wat te doen en dat is zo leuk om naar de kijken. Vooral de interactie tussen de pups is erg leuk :D
Ik vind er de eerste twee weken ook niet veel aan . Net als mensenbabies . :biggrin2: is pas leuk als ze wat gaan doen .
Door Too
Het worden nu echte hondjes, ik kan niet wachten op je verhalen straks.
Moeder kijkt zo vriendelijk en opgewekt, ze is echt de best mogelijke reclame voor haar spruitjes en het ras
Door Siberienne
Too schreef: zo 02 okt 2022, 11:35 Het worden nu echte hondjes, ik kan niet wachten op je verhalen straks.
Moeder kijkt zo vriendelijk en opgewekt, ze is echt de best mogelijke reclame voor haar spruitjes en het ras
Ja precies, ik had zelfs nog nooit van het ras gehoord en nu denk ik ‘wat leuk, mag op de shortlist’ ;D
Door Kromfohrlanders
Ik vindt ze leuk!
Zeker rond deze leeftijd van pups bij dit type ras wil ik 1 in huis.. ze zijn zoo leuk als pup. Met die te grote oren.. zo schattig.

Ik verheug me erg op je foto's als je jouw ventje hebt opgehaald.

Karen
Door pike
Ik zal het nooit leren. Ga er zo naar kijken want op de tekefoon die ik nu in handen heb lukt het me niet. Het filmpje staat daar geeneens in de lijst :???: Even geduld aub :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door