Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Ik kan hem zien!

Wat een piepbeesies! En wat een lekker koddige loopjes. Wel anders dan bijv bij newf maar wel typisch puppywalk :biggrin2:

En leuk he die ondergronden, je ziet bij sommige ook ff zoiets van WTF? Superleuk
Door pike
Kaio schreef: do 06 okt 2022, 10:19 Ik kan hem zien!

Wat een piepbeesies! En wat een lekker koddige loopjes. Wel anders dan bijv bij newf maar wel typisch puppywalk :biggrin2:

En leuk he die ondergronden, je ziet bij sommige ook ff zoiets van WTF? Superleuk
Ja die ondergronden, ik had zoiets nog nooit gezien, maar ik vind het wel super dat ze dat doen.
Door Siberienne
Heerlijk filmpje! En wat een beschaafde hondjes? Er wordt niet eens een poging tot slopen gedaan?! 😅 (heb niet helemaal afgekeken, beetje druk op het werk)
Door Lizzy
Jaaa, ik kan ;m ook zien nu! Wat een schatjes! Wat een ontzettende leuke mat met al die verschillende ondergronden!
Door Anne in Zweden
smulpaap schreef: za 01 okt 2022, 22:56 Ik vind er de eerste twee weken ook niet veel aan . Net als mensenbabies . :biggrin2: is pas leuk als ze wat gaan doen .
Grappig, ik heb dat precies andersom, bij mensenbaby's. Geef die maar aan mij als ze net vers gelegd zijn; rond een maand of elf mogen ze dan wel naar kostschool, tot ze achttien zijn. ::) :biggrin2:

Maar bij honden: inderdaad, ietsje ouder is leuker. En wat een dotjes, die pupperds van Pike! Wordt nog moeilijk er daar eentje uit te kiezen... :D
Door pike
Anne in Zweden schreef: do 06 okt 2022, 14:52 Grappig, ik heb dat precies andersom, bij mensenbaby's. Geef die maar aan mij als ze net vers gelegd zijn; rond een maand of elf mogen ze dan wel naar kostschool, tot ze achttien zijn. ::) :biggrin2:
Bij mij houdt het niet op voordat ze volwassen zijn ;D ;D ;D
Maar bij honden: inderdaad, ietsje ouder is leuker. En wat een dotjes, die pupperds van Pike! Wordt nog moeilijk er daar eentje uit te kiezen... :D
Negen kleine pupjes liepen in het rond,
Vier bleken een klein dametje
toen waren er nog vijf ;D ;D
Door Kromfohrlanders
Wat een leukerds! En inderdaad super dat er al zoveel soorten ondergronden aangeboden wordt.
Nog 5 om uit te kiezen..
Ik had met beide dames de keuze uit 2.. en dat vond ik al lastig. ;D

Maar hoe dan ook wordt het vast een geweldig leuk ventje.

Karen
Door pearlsofpassion
Ik ben 1x bij een fokker met pups gaan kijken. Gewoon om te kijken en bespreken of dat ras wat was voor mn ouders. En een hond in het algemeen. Is er toen trouwens niet gekomen.

En toen wist ik meteen welke ik zou genomen hebben. Telkens ik er eentje op schoot nam, bleek het dezelfde pupje te zijn. :smitten: Een reutje. Wij zochten elkaar blijkbaar op.
Ik denk dat ik een jaar of 12 moet geweest zijn.
OMG wat was het moeilijk dat toen achter te laten. :'( Ik was al compleet verkocht.
En ik heb hem ook nooit meer helemaal uit m'n gedachten gekregen. Gek hoor, na zo'n relatief kort bezoek.
Door Siberienne
Bij ons eerste pupke koos de fokker - achteraf keek ik naar de foto’s (we waren elke week op bezoek) en zat Janouk steeds bij ons op schoot :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door