Zo we zijn weer terug. Breezer heeft weer apk voor een jaar. Rabiës had ie nog dus die hoefte niet, Kroatië is bezig om lid te worden van de EU dus accepteren ze sinds dit jaar ook de lange enting. Z'n hart klonk goed, door de ontsteking in z'n nek waren z'n klieren een beetje opgezet. En door het vele plassen was z'n prostaat wat vergroot. Ze vondt wel dat ie harde ontlasting had. Dus ik zeg dat heeft ie altijd komt door het vers vlees, een paar kleine keuteltjes per dag en meer is het niet.

Nou netjes hoor zei ze.
Hij heeft dit jaar de cocktail enting gehad, omdat ie vorig jaar alleen Weil had gehad.
Verder vondt ze de plekken op zich wel mee vallen. Ze had ze erger gezien zei ze.
Ze zei dat het allemaal ontstoken haarzakjes waren. En dat het daarom zo dik en rood was.
Heb een flesje Listerine Mondwater mee gekregen, hier moet ik de plekken mee deppen of insprayen. Daardoor wordt de huid inwendig gereinigd.
Ook kreeg ik de tip van haar om hem Aloë Vera capsules of Aloë Vera melk te geven, hier had ze goede resultaten behaald bij honden met hetzelfde probleem.
Dus ja heb zoiets van baat het niet dan schaad het niet, dus zal ze gaan bestellen.
Zal zo nog even foto's maken.