Moderator: Lizzy
Bernie schreef: Hoe is het nu met Gitte?Aardig goed, de wond is nog wel open maar ziet er netjes uit en stinkt niet meer. Dus ik durf het nog wel even aan te kijken, hopelijk geneest het weer, al is natuurlijk wel een tumor, dus de kans dat die elke keer blijft opspelen is aanwezig...
Nitus schreef: Volgens mij heb ik hier op BP eens een foto gezien van een soort rompertje voor honden, was voor na een operatie, zodat ze niet aan de hechtingen konden komen. Ik heb nu wel iets met een T-shirt geflanst terwijl haar jas hangt te drogen, maar ideaal is dat niet, het verschuift zo makkelijk.Haha, nooit gedacht dat ik m'n eigen bericht nog eens zou beantwoorden
Dus als iemand nog ideeën heeft? Ik hoor het graag.
Femke schreef: Kan Gitte niet een klein maatje t-shirt aan? Ik heb Sunday na een operatie een keer een shirtje van Miranda aan gedaan, Miranda was toen 8 jaar.Ja daar zat ik net ook over te denken... Maar ik ben bang dat een goed passend shirtje in de breedte weer net te kort zal zijn
roefus schreef: Ik vrees dat ik je niet helpen kanNou daar help je ons ook mee hoor
Maar toch ff...een dikke knuffel en sterkte voor Gitte en jou![]()
flin schreef: 'k weet niet precies waar 't bultje/wondje zit, maar ist miss nog een idee om een (loop) tuigje aan te doen, en daar iets tussen te binden?Nee, dus, dat had ik ook al geprobeerd
ja, da's afhankelijk vanwaar 't wondje zit natuurlijk...en of 't tuigje makkelijk zit en blijft zitten...?
202spots schreef: Misschien maandverband met plak strip aan de binnekant van de jas "plakken"?Dat was het eerste waar ik aan dacht
voor Gitte
Nitus schreef: Dat was het eerste waar ik aan dachtVan dat brede..., maar dat blijft niet zitten, ik denk te weinig tegendruk
. De jas zit daar namelijk niet echt strak, behalve als ze er op ligt.