Dian schreef: ik heb nog niets gehoord. Ik kan pas na 9 uur bellen, dan is de behandelende da weer aanwezigEn hoe is het met jou? Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?![]()
Moderator: Lizzy
*Natasja* schreef: En hoe is het met jou? Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?redelijk, maar het duurde zo ontzettend lang voor ik in slaap viel en om 6 uur was ik al weer op. Zat om 7 uur al op mijn werk, kan ik lekker vroeg naar huis alles klaarmaken voor mijn ventje
Dian schreef: ik heb net contact gehad met de DA en het gaat toch echt wel een stuk beter. Hij heeft vannacht geen diarree meer gehad en ook niet gebraakt. Hij heeft net zelf geplast en ze stondennu op het punt om even met hem naar buiten te gaan. Hij heeft nog wel het infuus in, daar kijken ze straks naar hoelang dat nog moet zitten. Hij stond nu ook wel zelf in zijn hok. Het lijkt erop dat het ergste achter de rug is gelukkig en ga ik er toch wel voorzichtig vanuit dat ik hem vanavond weer thuis heb.
Vanmiddag ga ik even probiotica kopen. Zit daar verschil in, moet ik ergens op letten? Ik neem aan dat een kruidvat dat ook wel verkoopt toch?
Dian schreef: Volgens haar had je nu wel meer kans op het ontwikkelen van een voedselallergie, omdat de darmwand beschadigd is en daardoor de kans daarop groter is????? Morgen ga ik eerst probiotica halen, zodat we daar gelijk mee kunnen beginnen als hij weer thuis is.Hi Ik ben nu pas jouw topic aan het doorlezen (ja met tranen in mijn ogen) en ik kwam dit tegen...
Dian schreef: Hoe kan ik het beste Rakker z'n eten weer oppakken? Ik zit zelf te denken om hem de eerste dagen iets van kipfilet te geven, lichtverteerbaar en ik denk niet zo belastend voor de maag en darmen? Of zou ik even terug moeten gaan naar kvv, dat ik daar een pak van koop en hem dat opvoer en dan weer terug naar barf? Hele botten lijkt me nu nog niet zo'n strak planZelf zou ik kiezen om het fijn te malen, of heel klein gesneden, ja kipfilet ofzo.
Wie kan me hiermee helpen???
Dian schreef: Hoe kan ik het beste Rakker z'n eten weer oppakken? Ik zit zelf te denken om hem de eerste dagen iets van kipfilet te geven, lichtverteerbaar en ik denk niet zo belastend voor de maag en darmen? Of zou ik even terug moeten gaan naar kvv, dat ik daar een pak van koop en hem dat opvoer en dan weer terug naar barf? Hele botten lijkt me nu nog niet zo'n strak planBosliefje heb ik eerst aan de kvv gehad. En geloof me, ze had al heel wat achter de rug wb voeders en diarree. Dus mijn eerste indruk is kvv, maar ik kan het helemaal mis hebben en misschien werkt dat bij Rakker juist niet?
Wie kan me hiermee helpen???