Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
Lizzy schreef: Ben ik nou abuis? Ik dacht dat de cocktail of de DPH opgelost werd in de Weil en dat Weil dus wel los te krijgen en te enten is?

Parvo is drie jaar geldig. Ik ken DA's die inderdaad jaarlijks willen blijven vaccineren tegen Parvo. Zelfs Atjo Westerhuis flikt dat.... En dat zou een kritische DA moeten zijn mbt vaccineren :-X
ja dat klopt, twee van mijn uitlaat honden zijn net een paar weken geleden bij Atjo geweest, ze waren vorig jaar helemaal volledig ingeent, komen ze thuis met toch weer beiden parvo.....en dat terwijl hij de eigenaar heb verteld dat hij juist terughoudend ent.... ik snapten er niets meer van :-\
Door Femke
Nou, ik dacht dat ik er redelijk uit wat m.b.t. de Weil maar ik heb weer genoeg stof tot nadenken gekregen en mijn twijfel is in volle hevigheid terug  :-\ :-\ :-\
Door Pauline
Ik ben eruit. Ik laat ze allebei enten tegen Weil, durf gewoon het risico niet te lopen met twee van die overal induikende en lebberende reuen!
Door conleeuw
Femke schreef: Nou, ik dacht dat ik er redelijk uit wat m.b.t. de Weil maar ik heb weer genoeg stof tot nadenken gekregen en mijn twijfel is in volle hevigheid terug :-\ :-\ :-\
:-* welcome to my world :-\ ;)
Door Femke
Lizzy schreef: Sorry Fem :-[ :-*

Welcome to my world too :-\
Maar door al dat getwijfel is Sunday al 5 jaar niet voor Weil geënt :-X :-X (behalve de Rabies van de week helemaal nergens voor)
Ik denk dat ik het toch laat doen, alleen doet mijn DA samen met Parvo en dat wil ik niet.
Door Pauline
Femke schreef: Maar door al dat getwijfel is Sunday al 5 jaar niet voor Weil geënt :-X :-X (behalve de Rabies van de week helemaal nergens voor)
Ik denk dat ik het toch laat doen, alleen doet mijn DA samen met Parvo en dat wil ik niet.
Vraag dan Tannetje of kom naar hier, de DA hier doet wel alleen weil.
Door Femke
Pauline schreef: Vraag dan Tannetje of kom naar hier, de DA hier doet wel alleen weil.
Ja ik denk dat ik dan idd naar Tannetje ga, en dan kom ik langst Het Leesten 8) 8)
Zelfs zonder wandeling heb ik me prima vermaakt :P
Door Charlie Angel
Ook ik ga ze eind deze maand toch maar voor de Weil laten enten.
Gelukkig heeft mijn da ook de losse Weil entingen van Nobivac, terwijl ze zelf meestal met Vanguard enten.
Eind dit jaar laat ik ze dan denk ik titeren (bij Tannetje), want dan is de cocktail van Vanguard 3 jaar geleden.
Hopelijk doe ik het zo dan allemaal goed. :-\
Door Angelique
vanaalst schreef: heb net ook de DA gebeld, vinci krijgt nog wel een cocktail--wel van nobivac.
De andere 2 jongens krijgen alleen de weill enting ook van nobivac.
Op mijn vraag aan de assistente om te titeren zei zij dat ze dat alleen doen voor hondsdolheid???
Ga maandag maar even een gesprekje met de da aan.
Maar nou zie ik door de bomen ook het bos niet meer, voor vinci de coctail van nobivac-maar daar zit dan weill bij in, of moet dat dan apart?
En de weill enting bij de andere jongens dat kan dan wel apart, maar moet dan opgelost worden?
ellen
De Weil zit niet bij de coctail in, is een apart flesje. Je zou er dus voor kunnen kiezen om een periode van een paar weken tussen beide vaccinaties te laten zitten.
Door Pauline
Joep en Joris hebben daarnet een losse weil-enting gehad. Nu eens even in de gaten houden, hoe het verder met ze gaat. Joris heeft er in 2006 totaal geen reactie op gehad, stom genoeg kan ik het me van Joep niet meer zo goed herinneren..... :-[
Door conleeuw
duimen dat er geen reactie komt, mijn honden hebben eigenlijk nooit een reactie gehad, ik denk als het wel zo was geweest dat ik nog dieper moet nadenken over enten, en ik moet al zo diep nadenken :-\
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door