Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Hitam
Neu, als je het al in huis hebt en je wilt het proberen, dan zou ik het niet terugsturen.
Door keetje
Ik heb er toch geen lekker gevoel meer bij.
Het gaat maandag terug met de post. Doe er een begeleidend briefje bij en ook nog een extra mailtje dat ik mijn geld terug wil omdat ik toch niet 100% het vertrouwen heb dat het allemaal goed is.
Is binnen 10 dagen, dus het kan terug, toch?

Weet iemand iets anders dat artrose klachten verlicht en niet belastend is voor de nieren?? :-\
Door Femke
keetje schreef: Ik heb er toch geen lekker gevoel meer bij.
Het gaat maandag terug met de post. Doe er een begeleidend briefje bij en ook nog een extra mailtje dat ik mijn geld terug wil omdat ik toch niet 100% het vertrouwen heb dat het allemaal goed is.
Is binnen 10 dagen, dus het kan terug, toch?

Weet iemand iets anders dat artrose klachten verlicht en niet belastend is voor de nieren?? :-\
Visolie van Doils speciaal coor artroseklachten?

http://www.nmlhealth.nl/p,48,465/Doils-Arthrosis.aspx
Door keetje
Bedankt voor de tip, ik ga kijken. :)

keetje krijgt trouwens al zalmolie en als dat op is ga ik over op de gezuiverde visolie.
Door keetje
Zou ik dat spul samen met de zalmolie mogen geven? Ze heeft er maar zo'n 3 ml per dag van nodig, dus aan de sch*t zal ze er niet van raken!
Door Femke
keetje schreef: Zou ik dat spul samen met de zalmolie mogen geven? Ze heeft er maar zo'n 3 ml per dag van nodig, dus aan de sch*t zal ze er niet van raken!
bedoel je die Doils?
Door keetje
Ja, ik bedoel de Doils samen met de visolie, is de boel ook wat vetter, is toch  niet slecht voor de nieren?
Door Femke
keetje schreef: Ja, ik bedoel de Doils samen met de visolie, is de boel ook wat vetter, is toch niet slecht voor de nieren?
Ik denk dat het geen kwaad kan...maar als je het niet vertrouwr kan je de andere visolie halveren. Of om de andere dag geven.
Door Hitam
keetje schreef: Ja, ik bedoel de Doils samen met de visolie, is de boel ook wat vetter, is toch niet slecht voor de nieren?
Dat is wel erg dubbelop. Doils is ook een soort visolie maar dan geconcentreerd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door