Moderator: Lizzy
keetje schreef: Ik heb er toch geen lekker gevoel meer bij.Visolie van Doils speciaal coor artroseklachten?
Het gaat maandag terug met de post. Doe er een begeleidend briefje bij en ook nog een extra mailtje dat ik mijn geld terug wil omdat ik toch niet 100% het vertrouwen heb dat het allemaal goed is.
Is binnen 10 dagen, dus het kan terug, toch?
Weet iemand iets anders dat artrose klachten verlicht en niet belastend is voor de nieren??![]()
keetje schreef: Zou ik dat spul samen met de zalmolie mogen geven? Ze heeft er maar zo'n 3 ml per dag van nodig, dus aan de sch*t zal ze er niet van raken!bedoel je die Doils?
keetje schreef: Ja, ik bedoel de Doils samen met de visolie, is de boel ook wat vetter, is toch niet slecht voor de nieren?Ik denk dat het geen kwaad kan...maar als je het niet vertrouwr kan je de andere visolie halveren. Of om de andere dag geven.
keetje schreef: Ja, ik bedoel de Doils samen met de visolie, is de boel ook wat vetter, is toch niet slecht voor de nieren?Dat is wel erg dubbelop. Doils is ook een soort visolie maar dan geconcentreerd.