Da's waar Kruimel en daarom feest ik met je mee! Heel eerlijk gezegd loop ik sinds donderdag al te feesten in mijn eentje (met reserves, ik ben ietwat te vaak teleurgesteld geweest de laatste 8 maanden...)

En hou alles keurig op een lijstje bij wat wanneer en hoe en vanochtend na haar 50 gr Prins-ontbijt met 40 gr tartaar (OP!) stond ik weer te juichen...nee geen smurrie integendeel...het glansde zelfs! en zo donkerbruin had ze ze nog niet gebakken!! ZO ken ik de poepjes van mijn vorige noor (ja ja brokken noor.. overigens is ze 16/17 jaar geworden).
Ja je leest het goed: de animonda is vervangen door Prins (ze liet de animonda toch staan), hoewel ik vrijdagavond toen ik goed het etiket las een beetje pissig werd: GRANEN zitten er door verwerkt! Begrijp daar helemaal niets van. Niet eens WELKE granen. Toch maar mopperend gegeven (animonda blik bevat weer geen granen, alleen maar vlees en vitamines ed) ....
Nee, ze ging niet aan de race...en geloof me, zouden het granen zijn die ze niet kan verdragen, nou, dan had ik dat nu al geweten.
My queen heeft sinds vanochtend 100 gr prins achter haar kiesjes plus zo'n ruime 100 gr tartaar. Ja da's veel maarrrrr
mijn meisje moet vechten tegen de crypts, moet ff inhalen wat ze aan groei te weinig is gegroeid (ik let errug goed op een gespannen buik, nee, juist een heeeeerlijk lekker poezenbuikje!!) en ik geniet van haar gesmak, haar speelsigheid, haar...ALLES!
Dank dank dank dank....voor het feit dat barfplaats bestaat en voor het feit dat ik niet ben weggehoond, toen ik lang nog niet zo ver was om rauw te gaan geven...
Ik ga de tijd nemen, met kvv en rauw en ga weer Tannetjes boekje lezen en lijstjes aanleggen van vlees ed.
Wie weet sta ik straks ook te hakken en te doen
Ik heb er al veel over gelezen, hier op barfplaats!

Verwonderd die al lang niet meer zo verwonderd is