Nou, we hebben hier wel in een dilemma gezeten! Ik wilde geen antibiotica geven en Leo vertrouwde de zaak niet meer. Vanmorgen zag de wond er overigens heel goed uit, maar vanmiddag werd het weer slechter. Ik ben er van overtuigt dat we dit probleem zonder antibiotica onder de knie hadden gekregen, maar aangezien we ons niet kunnen permiteren om drie weken aan te klooien met Brutus, hebben vandaag toch besloten met de antibiotica-kuur te beginnen...
We hebben de afgelopen dagen ontzettend moeten tobben! Ik moest drie dagen op kantoor zijn (fulltime - normaal werk ik 's morgens thuis en gaan de honden 's middags met de uitlaatservice mee, maar in dit soort gevallen kan ik ook hele dagen thuiswerken, behalve nu dus - en dit is zeer recent door mijn baas gepland.. Lekkere planning allemaal

) en Leo kon dinsdag eigenlijk helemaal geen vrij nemen... Maar, omdat ik een belangrijke bespreking had, heeft Leo zijn baas moeten bellen en toch vrij moeten nemen. Zo kunnen we niet nog een tijdje langer doorklooien, dus hup: pil erin. Ik baal er wel van, want dit is de tweede kuur dit jaar.... Maar goed, we gaan wel weer aan de slag met probiotica en na de kuur met cat's claw enzo...
Getverdemme, wat een gevolgen van zo'n operatie he? Eerlijk gezegd baal ik nu nog harder dat we niet gewoon in 1 keer de juiste maat kap mee hebben gekregen. Dan was dit gewoon niet gebeurd. Maar goed, da's achteraf.....
Groetjes, Lizzy