nelb schreef: Hoeveelheid hangt (mede) af van gewicht van de hond.Tja, Gunnar weegt 10.9 kilo
Volgens de bijsluiter bij 5-10 kg : 1/2 per dag, dit kan op advies van de da worden verdubbeld.

Moderator: Lizzy
nelb schreef: Hoeveelheid hangt (mede) af van gewicht van de hond.Tja, Gunnar weegt 10.9 kilo
Volgens de bijsluiter bij 5-10 kg : 1/2 per dag, dit kan op advies van de da worden verdubbeld.
bloemetje schreef:Misschien toch verstandig om eerder een echo te laten maken? Mocht er wel vocht zitten kan je vochtafdrijvers geven
Zijn hartruis is zozeer verergerd dat het in zijn hele borstholte te horen is. Maar hij heeft géén vocht. Daar konden ze niets van horen (3 man heeft geluisterd).
Hij heeft een half tabletje fortekor voorgeschreven gekregen per dag.
Nynke F schreef: Hoi Irene, ik zou het op zich wel aandurven, maar het is duurder dan bij mijn eigen DA en ik zou het dus zef niet doen. Er is nog zo'n site, medpets.nl, waar je medicijnen kunt bestellen.Medpets heeft alleen vasotop
Je kunt ook gewoon eens informeren bij andere DA in de buurt![]()
![]()
bloemetje schreef: Medpets heeft alleen vasotopDie van mij rijden in Corvette's. Ik zal maandag eens een rondje bellen naar andere da's. Eigenlijk heb ik er een hekel aan om dat te doen. Maar mijn da rijdt al bijna in een ferrari door die 2 honden van mij.
Met Noah gaat het overigens goed. Hij hoest nog wel maar hij maakt het niet af. Het gaat niet tot koren aan toe.