Ze zwemmen regelmatig> dus Weill moet zowieso?
Ze gaan w.s. in augustus mee naar Frankrijk, Rabiës is 3 jaar geldig, dus voldoende.
Gunnar wordt 12 in april> nog enten?
Wat nog meer? Wie heeft advies voor me ??
Moderator: Lizzy
roefus schreef: Ze zien me over drie jaar terug, ze hadden geen Nobivac....dus ze verzinnen het maar....ik vond het genoeg.Ik denk er dus ook aan om volgend jaar te enten, een soort alternatief entschema, maar ik twijfel om Ziggy, Kai heeft nl nooit problemen gehad met entingen.
Laura2004 schreef: Ik denk er dus ook aan om volgend jaar te enten, een soort alternatief entschema, maar ik twijfel om Ziggy, Kai heeft nl nooit problemen gehad met entingen.Ja, heb ik nog elk jaar gedaan.
Nog even een vraag, ent je wel ieder jaar tegen de ziekte van weil?
Nynke F schreef: Hallo allemaal, mijn hondjes 'moeten' in mei weer ge-ent worden. Nu heb ik wel half en half zitten meelezen met andere topics, maar ik weet nog niet wat ik moet doenIk vind dat je in deze kwestie een ander niet kunt adviseren... dat klinkt lullig, maar ik bedoel daarmee dat je ZELF een beslissing moet nemen waar je achter staat. En die beslissing kun je alleen maar nemen als je je in de materie verdiept. Dus niet meer half en half lezen, maar goed lezen![]()
Ze zwemmen regelmatig> dus Weill moet zowieso?
Ze gaan w.s. in augustus mee naar Frankrijk, Rabiës is 3 jaar geldig, dus voldoende.
Gunnar wordt 12 in april> nog enten?
Wat nog meer? Wie heeft advies voor me ??
Nynke F schreef: ik begrijp wat je zegt Nitus, maar de meningen liggen zo ver uit elkaar dat ik het gevoel heb door de bomen geen bos meer te zienMaar een mening kun je pas vormen als je je zelf in de materie verdiept hebt![]()
Ik vind het gewoon moeilijk om hierover zelf een mening te vormen, ook omdat er voor zoveel verschillende ziekten ge-ent wordt.
Weill laat ik dus sowieso wel doen, en rabiës hoeft nu niet, dat weet ik zeker.
Nu twijfel ik nog steeds over Gunnar, die wordt dus 12 en reageert sowieso heftig op de cocktailenting.
Ik zal me verder beraden![]()
![]()