[quote="geer"]
Ik zie door de algen de zee niet meer! Welke zou nu de beste zijn?
[/quote]

dikke soep
[quote="vanaalst"]
maar verdwijnt bij jouw zeewier dan ook de tandsteen?
ellen
[/quote]
Pike zijn gebit is vanaf dat ik begon te barfen veel en veel schoner geworden. Hij heeft een mooi wit gebit gekregen terwijl voorheen overal aanslag zat en op de kiezen ook al tandsteen. Toen hij zijn eerste botjes begon te kauwen zag je het tandsteen verdwijnen en ook dat zijn tandvlees ging bloeden. Daar heeft hij nu dus al lang geen last meer van, hij heeft wel nog een klein beetje tandsteen achterin. Hij heeft vanaf vrijwel het begin Ijslands zeewier gekregen, maar maar heel beperkt, 2x per week krijgt hij een theelepeltje. Ik geloof dus niet dat dat de verbetering teweeg heeft gebracht.
Armagnac heeft ook vanaf het moment dat hij op Barf ging het zeewier gekregen, ook 2x per week een theelepeltje. Hij heeft wel last van wat bruine aanslag, en dan met name op de hoektanden. Nou gebruikt hij die eigenlijk ook niet met eten, hij trekt nooit aan vlees, maar Pike doet dat ook niet en die heeft die aanslag niet (meer).
Als het zeewier dat ik heb dezelfde werking zou hebben als de AN, zou ik de dosering moeten verhogen om dat te kunnen zien lijkt me. Ik zou het dagelijks moeten gaan geven, en dan misschien ook meer, want het zijn vlokken en geen poeder. Ik zit er over te denken of ik het eens zal proberen.