Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door spreeuwtje
hey..

ik ken je natuurlijk (nog) niet..  :shy:
maar toch wil ik je veel sterkte wensen..
ik weet heel goed hoe moeilijk het is om nog te kunnen genieten als een van je kindjes ziek is..
ik liep iig steeds maar te zoeken naar tekenen of het beter of juist slechter ging..
brrr.. wat een angst en stress!!

ik vroeg me alleen af..
zouden pijnstillers niet helpen?
toen een van mijn katjes ook een longtumor had die uitgezaaid was in haar achterpoot.. heb ik van mijn dierenarts waar ik toen een jaar gewerkt heb, morfine mee gekregen..
normaal doen ze dat niet.. maar als iedereen zijn smoeltje houdt willen ze nog wel eens een uitzondering maken..
of het effect zou hebben weet ik niet in het geval van gitta..
bij mijn katje scheelde het wel..

groetjes spreeuwtje
Door Nitus
spreeuwtje schreef: hey..

ik ken je natuurlijk (nog) niet..  :shy:
maar toch wil ik je veel sterkte wensen..
ik weet heel goed hoe moeilijk het is om nog te kunnen genieten als een van je kindjes ziek is..
ik liep iig steeds maar te zoeken naar tekenen of het beter of juist slechter ging..
brrr.. wat een angst en stress!!

ik vroeg me alleen af..
zouden pijnstillers niet helpen?
toen een van mijn katjes ook een longtumor had die uitgezaaid was in haar achterpoot.. heb ik van mijn dierenarts waar ik toen een jaar gewerkt heb, morfine mee gekregen..
normaal doen ze dat niet.. maar als iedereen zijn smoeltje houdt willen ze nog wel eens een uitzondering maken..
of het effect zou hebben weet ik niet in het geval van gitta..
bij mijn katje scheelde het wel..

groetjes spreeuwtje
Wat erg van jouw katje  :'(.
Morfine achtige pijnstillers ben ik niet echt een voorstander van, ik heb gezien hoe een hond daar op kan reageren (helemaal de weg kwijt en in de stress) en dat wil ik Gitte niet aandoen, tenminste nu nog niet, maar misschien denk ik daar over een tijdje wel heel anders over en probeer ik het toch.

Gitte krijgt op dit moment als pijnstilling Rimadyl en Pulsatilla, Chinese kruiden voor haar longen en Bioresonantie mineralen voor algehele conditie en volgens mij zie ik een lichte verbetering!! Haar ademhaling gaat nog wel zwaar, maar veel minder zwaar als een week geleden. Ze mag alleen nog maar kleine wandelingetjes doen en blijkbaar verveeld ze zich een beetje ::), want ze komt nu regelmatig met een teddybeertje aangelopen, moeten wij met haar spelen. Zucht steun... haha, nee hoor, dat doen we dan graag. Ze wordt dus ondertussen een aardig verwende sik :-[ ;).
Door tigger
Jeetje Annemarie wat een vreselijk bericht :'(.
Ook ik hoop dat jullie nog een tijdje van elkaar mogen genieten. Sterkte!
Door Hitam
Nitus schreef: Ze wordt dus ondertussen een aardig verwende sik :-[ ;).
Je hebt bij deze officiële toestemming om haar door en door te verwennen  ;)
Door Nitus
Even een updeetje over Gitte...

Het gaat heel goed!! :D
Vorige week maandag had ik nog het idee dat ze het weekend niet zou halen want ze ging hard achteruit, maar met behulp van nieuwe chinese kruiden (Bai he gu jin tang voor de liefhebbers ;)) is ze er weer aardig bovenop gekrabbeld. Sinds zaterdag ademt ze weer normaal en we hebben de indruk dat ze niet meer benauwd is of pijn heeft! Echt een klein wondertje!!! Ze is ook weer meer levendig, wil af en toe spelen en kan nu ook al weer wat verder wandelen.
Natuurlijk zijn we wel bewust van het feit dat ze niet genezen is, maar voorlopig kunnen we nog van haar genieten en geniet Gitte zo te zien ook van haar leventje!

Nog even een paar foto's van afgelopen zondag van m'n (vreselijk verwende) meiske:

http://lh6.google.nl/Elfuur/R7NrDXDNrvI ... Gitte2.JPG

http://lh5.google.nl/Elfuur/R7NrDHDNruI ... Gitte3.JPG
Laatst gewijzigd door Nitus op do 14 feb 2008, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hitam
Ik schrik als er in dit topic gepost wordt. Gelukkig gaat het goed! Ik ga meteen opzoeken wat ze krijgt  ;)
Volgens mij is Linda wel een grote Bai he fan.
Door Nitus
Hitam schreef: Ik schrik als er in dit topic gepost wordt.
Sorry, wilde niemand aan het schrikken maken..
Gelukkig gaat het goed! Ik ga meteen opzoeken wat ze krijgt  ;)
Volgens mij is Linda wel een grote Bai he fan.
Dat weet ik niet, ik vergeet al die namen zo weer... :-[. Gitte kreeg/ krijgt ook nog Bu fei san, dat begint ook met een B :P ;D
Door Sonja
Fijn dat het lekker gaat. Ik hoop dat jullie nog lekker een poosje mogen genieten van haar.
Door Hitam
Nitus schreef: Sorry, wilde niemand aan het schrikken maken.
:) Dat was maar heel even. Goede berichten mogen altijd  :)
Nitus schreef: Dat weet ik niet, ik vergeet al die namen zo weer... :-[. Gitte kreeg/ krijgt ook nog Bu fei san, dat begint ook met een B :P ;D
Ze had Monique haar honden ook op de Bai he gezet. Het is geen kritiek alleen een constatering.
Bai he is de knol van een lelie.
Ok, ze krijgt ze allebei, dat vroeg ik me al af.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door