Moderator: Lizzy
spreeuwtje schreef: hey..Wat erg van jouw katje
ik ken je natuurlijk (nog) niet..
maar toch wil ik je veel sterkte wensen..
ik weet heel goed hoe moeilijk het is om nog te kunnen genieten als een van je kindjes ziek is..
ik liep iig steeds maar te zoeken naar tekenen of het beter of juist slechter ging..
brrr.. wat een angst en stress!!
ik vroeg me alleen af..
zouden pijnstillers niet helpen?
toen een van mijn katjes ook een longtumor had die uitgezaaid was in haar achterpoot.. heb ik van mijn dierenarts waar ik toen een jaar gewerkt heb, morfine mee gekregen..
normaal doen ze dat niet.. maar als iedereen zijn smoeltje houdt willen ze nog wel eens een uitzondering maken..
of het effect zou hebben weet ik niet in het geval van gitta..
bij mijn katje scheelde het wel..
groetjes spreeuwtje
Nitus schreef: Ze wordt dus ondertussen een aardig verwende sikJe hebt bij deze officiële toestemming om haar door en door te verwennen![]()
.
Hitam schreef: Ik schrik als er in dit topic gepost wordt.Sorry, wilde niemand aan het schrikken maken..
Gelukkig gaat het goed! Ik ga meteen opzoeken wat ze krijgtDat weet ik niet, ik vergeet al die namen zo weer...
Volgens mij is Linda wel een grote Bai he fan.
Nitus schreef: Sorry, wilde niemand aan het schrikken maken.
Nitus schreef: Dat weet ik niet, ik vergeet al die namen zo weer...Ze had Monique haar honden ook op de Bai he gezet. Het is geen kritiek alleen een constatering.. Gitte kreeg/ krijgt ook nog Bu fei san, dat begint ook met een B
![]()
![]()