Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Misschien is het ook onzin hoor, van die Spier Support en wordt hij gewoon simpelweg seniel. Hij heeft er wel een beetje de leeftijd voor, denk ik. En je zou misschien denken "stop je toch even met de spier support?" maar ik durf er niet mee te stoppen.... Ik ben zo bang dat hij in zakt. Of is dat onzin?Moeilijk te zeggen, hij laat in ieder geval geen verslechtering zien en dus zijn anabolen nog niet nodig en daar kan ik voorlopig tevreden mee zijn.
Werkt het bij Mucho Angelique, spier support?
Femke schreef: kan dat niet de sterkte van het middel zelf zijn? Dat je chondroitine hebt in bijvoorbeeld sterkte 60, 80 en 90% (net als bij alcohol bijvoorbeeld?)Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat hiermee de opneembaarheid werd aangegeven.
Femke schreef: kan dat niet de sterkte van het middel zelf zijn? Dat je chondroitine hebt in bijvoorbeeld sterkte 60, 80 en 90% (net als bij alcohol bijvoorbeeld?)Ik heb het pas nog gevraagd, want ik snapte het ook niet. Het zegt dus iets over de molecuulgrootte van de chondroitine, dus wat Femke al zegt.
geer schreef: Ja, het heeft te maken met de opneembaarheid, de 'zuiverheid' van de Chondroitine, niet met de hoeveelheid!En 90%, is dat goed?![]()
Lizzy schreef: En 90%, is dat goed?Ja, dat is goed, maar ik moet het exacte verhaal even opzoeken maandag, 't is nogal technisch en Geer en techniek? Mwah...