Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Misschien is het ook onzin hoor, van die Spier Support en wordt hij gewoon simpelweg seniel. Hij heeft er wel een beetje de leeftijd voor, denk ik. En je zou misschien denken "stop je toch even met de spier support?" maar ik durf er niet mee te stoppen.... Ik ben zo bang dat hij in zakt. Of is dat onzin?

Werkt het bij Mucho Angelique, spier support?
Lizzy schreef: Misschien is het ook onzin hoor, van die Spier Support en wordt hij gewoon simpelweg seniel. Hij heeft er wel een beetje de leeftijd voor, denk ik. En je zou misschien denken "stop je toch even met de spier support?" maar ik durf er niet mee te stoppen.... Ik ben zo bang dat hij in zakt. Of is dat onzin?

Werkt het bij Mucho Angelique, spier support?
Moeilijk te zeggen, hij laat in ieder geval geen verslechtering zien en dus zijn anabolen nog niet nodig en daar kan ik voorlopig tevreden mee zijn.
Mucho heeft zijn heupkapsel beschadigd en daardoor gebruikt hij die poot ook niet optimaal waardoor de bespiering verdwijnt. Nu moet hij wel verplicht meters maken, maar dat zegt dan nog niet dat hij die poot goed gebruikt.
Het is inderdaad wel een fijne leeftijd om een beetje seniel te gaan doen. Doet Mucho ook al een hele tijd.
Femke schreef: kan dat niet de sterkte van het middel zelf zijn? Dat je chondroitine hebt in bijvoorbeeld sterkte 60, 80 en 90% (net als bij alcohol bijvoorbeeld?)
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat hiermee de opneembaarheid werd aangegeven.

Maar, leuke voor Geer, ik geef 'm even door. ;D
Femke schreef: kan dat niet de sterkte van het middel zelf zijn? Dat je chondroitine hebt in bijvoorbeeld sterkte 60, 80 en 90% (net als bij alcohol bijvoorbeeld?)
Ik heb het pas nog gevraagd, want ik snapte het ook niet. Het zegt dus iets over de molecuulgrootte van de chondroitine, dus wat Femke al zegt.
Oke, even uit de losse pols, chondroitinemoleculen hebben een bepaalde grootte. Hoe kleiner het molecuul, des te beter het wordt opgenomen door het lichaam. Moleculen ter grootte van een baksteen bouw je immers niet zo lekker in in je lichaam  ;D Afijn deze 90% geeft aan welk percentage van de Chondroitine in de Spier Support ook daadwerkelijk wordt opgenomen en gebruikt. Pin me er niet exact op vast, maar dat is in een notendop waar die 90% voor staat  ;)
Thanx, het is me nu helemaal duidelijk!
Alhoewel ik eigenlijk niet begrijp, dar er voor de spieren zoveel glucosamine en chondroitine in zit.
Ik heb de spiersupport in het verleden gegeven, maar toen had ik niet de kleine lettertjes op het potje ontcijferd.
En er dus gewoon Glucobest bij blijven geven......
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door