ik ken iemand die heeft goede ervaringen met haar hond opgedaan met Hiprite
http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=26706
Moderator: Lizzy
evds schreef: GevondenDesalniettemin ben je als het goed is alsnog vele malen goedkoper uit incl de verzendkosten dan hier in NL als ik me niet vergis. Het is overigens nier zo dat de verzendkosten minder/gelijk worden/blijven als je meer besteld, het gaat namelijk naar gewicht. Maar meestal zit ik op $36.50 en dat is vaak voor 3 man.![]()
Helaas wel ongeveer 25 euro voor "shipping". Moet er nog iemand iets van entirelypets hebben dan kan ie het nu zeggen...
Cindy de Wolf schreef: Desalniettemin ben je als het goed is alsnog vele malen goedkoper uit incl de verzendkosten dan hier in NL als ik me niet vergis. Het is overigens nier zo dat de verzendkosten minder/gelijk worden/blijven als je meer besteld, het gaat namelijk naar gewicht. Maar meestal zit ik op $36.50 en dat is vaak voor 3 man.Bij twee mega grote potten(650) blijven de vezendkosten nog gelijk.
Ik bestel hier ook de NSAIDS voor Terry. Bevalt me prima.
evds schreef: Bij twee mega grote potten(650) blijven de vezendkosten nog gelijk.
Ik ga toch bestellen hoor, want zoals je ook zegt is het zelfs met verzendkosten voordeliger dan op andere plekken. En als het werkt is het de kosten zeker waard voor mijn trouwe "werker"
![]()
Cindy de Wolf schreef:O, nou dat zal toch wel geen 10-tallen dollar meer zijn, toch?![]()
![]()
Het kan echter wel zo zijn dat bij de afronding van je bestelling er nog staat $28,50 verzendkosten maar dat je een mail krijgt dat het hoger wordt. Dat is me nu 3 keer gebeurt.
evds schreef: O, nou dat zal toch wel geen 10-tallen dollar meer zijn, toch?Nee meestal rond de 10 a 12 dollar, dus dat kost je de kop niet
Ik ga het er maar op wagen![]()