Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
evds schreef: Gevonden  :D ;)

Helaas wel ongeveer 25 euro voor "shipping". Moet er nog iemand iets van entirelypets hebben dan kan ie het nu zeggen  :P ...
Desalniettemin ben je als het goed is alsnog vele malen goedkoper uit incl de verzendkosten dan hier in NL als ik me niet vergis. Het is overigens nier zo dat de verzendkosten minder/gelijk worden/blijven als je meer besteld, het gaat namelijk naar gewicht. Maar meestal zit ik op $36.50 en dat is vaak voor 3 man.

Ik bestel hier ook de NSAIDS voor Terry. Bevalt me prima.
Door vagebond
Het schijnt dat in Cosequin een dubbel geconcentreerde hoeveelheid van gluco zit. Zo heb ik t begrepen van de ortho manuele arts. Zeventig euri voor betaald, kannonnie duur. Mijn teckel heeft het voor zijn heupen. Het is een formule 1 teckel zeg maar. Al maar rennen en rennen, nu 8.5 jr. Nog steeds zo gek als een deur. Afijn, het heeft goed geholpen, maar ik wissel het nu af met de gluco van de groene os. De cosequin is bijna op en ik zie wel. Ben wel blij dat het ergens anders voor minder te koop is.
Door evds
Cindy de Wolf schreef: Desalniettemin ben je als het goed is alsnog vele malen goedkoper uit incl de verzendkosten dan hier in NL als ik me niet vergis. Het is overigens nier zo dat de verzendkosten minder/gelijk worden/blijven als je meer besteld, het gaat namelijk naar gewicht. Maar meestal zit ik op $36.50 en dat is vaak voor 3 man.

Ik bestel hier ook de NSAIDS voor Terry. Bevalt me prima.
Bij twee mega grote potten(650) blijven de vezendkosten nog gelijk.

Ik ga toch bestellen hoor  ;), want zoals je ook zegt is het zelfs met verzendkosten voordeliger dan op andere plekken. En als het werkt is het de kosten zeker waard voor mijn trouwe "werker"  :-*
Door Cindy de Wolf
evds schreef: Bij twee mega grote potten(650) blijven de vezendkosten nog gelijk.

Ik ga toch bestellen hoor  ;), want zoals je ook zegt is het zelfs met verzendkosten voordeliger dan op andere plekken. En als het werkt is het de kosten zeker waard voor mijn trouwe "werker"  :-*
;) ;) ;) Het kan echter wel zo zijn dat bij de afronding van je bestelling er nog staat $28,50 verzendkosten maar dat je een mail krijgt dat het hoger wordt. Dat is me nu 3 keer gebeurt.
Door evds
Cindy de Wolf schreef: ;) ;) ;) Het kan echter wel zo zijn dat bij de afronding van je bestelling er nog staat $28,50 verzendkosten maar dat je een mail krijgt dat het hoger wordt. Dat is me nu 3 keer gebeurt.
O, nou dat zal toch wel geen 10-tallen dollar meer zijn, toch?

Ik ga het er maar op wagen  :)
Door Cindy de Wolf
evds schreef: O, nou dat zal toch wel geen 10-tallen dollar meer zijn, toch?

Ik ga het er maar op wagen  :)
Nee meestal rond de 10 a 12 dollar, dus dat kost je de kop niet ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door