Dat dacht ik ook. Maar het is de enige mogelijkheid om een oorzaak te vinden. De test die is gedaan heet Nutridexx (vetmedlabor)
Er is getest op: rund, lam varken,eend, kip, kalkoen, konijn, zalm, tonijn, andere vis, tarwe, soja, rijst, mais, ei, koemelk.
De uitslag van de allergie-screening: grenswaarden voor de groep van schimmels, mijten, vlooien, .. Andere groepen (bvb grassen, bomen,.. negatief)
Er is nu aangevraagd om deze groep te specifieren en nu weer wachten wat daaruit komt.
Mijn da heeft op mijn vraag met een homeopatisch dierenarts in innsbruck gebeld en het hele verhaal verteld. Deze raadde aan om eerst de resultaten af te wachten. Het percentage successen bij het homeopatisch behandelen van eosin. gran. was volgens hem zeer laag.
We wachten de resultaten af en gaan dan op consultatie bij deze hoemopaat, hij moet Eli zien alvorens wat deftig te kunnen zeggen.
Verder heb ik de kuur van Lizzy besteld bij de apotheek (zie topic astrid). Maar eli heeft nu weer een spuit cortisone gehad, dus ik wacht nog even met die te starten.
Verder heb ik nog een vraagje: maandag kreeg hij de cortisone, en sinds 2 dagen geeft ie zijn eten over. (al 4x, hij krijgt 3x per dag) Ik dacht eerst dat het door een kuiken kwam, maar dat is er niet uit gekomen, wel onverteerde kippenekken (hele stukken

). Kan dat iets met de cortisone te maken hebben?
Kan ik probiotica geven in zijn geval?
Pfff... ik word een beetje moedeloos hoor