Moderator: Lizzy
maddoc schreef: als dat konijn een eenmalig iets was zou je het wel kunnen proberen, heb je echt langere tijd ook konijn in je menu gehad dan eigenlijk niet.Ik sluit me hier bij aan. Konijn kan wel.
Stef@nie schreef: Ik ga eens goed uitzoeken wat en hoeveel ik in het verleden aan bepaalde diersoorten heb gevoerd.
Gisteren heeft ze dus geen paardenvlees meer gehad, maar wel haas. Ze heeft geen ontlasting meer gehad, terwijl ze dat de dagen dat ze nog paardenvlees kreeg wel 4-5 x op een dag had. Diarree dan dus. Misschien dat de eerst volgende ontlasting nog niet helemaal zo is als het hoort, maar ik denk dat ik al bijna kan concluderen dat de ergste diarree voorbij is. Een sterk vermoeden dus dat het door het paardenvlees kwam.
pallas schreef:Goed idee!!
Opzich snap ik dat je het niet leuk vindt dat ze niet tegen paard kan, maar je bent wél weer een stapje verder moet je maar denken.
Met Didot zag ik er ook geen gat meer in en dacht nooit aan een volledig menu te komen, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Maak een goed plan en houdt je eraan , met veel geduld kom je er echt wel.
Ga je nog verder met haas? Dan weet je na een paar weken zeker of ze daar wel tegen kan![]()
Hitam schreef: Ok, ze kan dus echt niet tegen paard.Dat is fijn. Dan ga ik voor konijn. Ik ga meteen op zoek. En het paardenvlees even aanbieden hier. Misschien kan ik er iemand anders blij mee maken. Ik heb ook zo groots ingeslagen
3 kilo is niet zo heel veel. Volgens mij kan het dus wel.
pallas schreef: Nou met konijn kan je een mooie start maken. Ik haal ze altijd bij Herby, hij kan naast hele konijnen ook konijnenkoppen ,konijnenvlees en konijnelever apart leveren. Heel handig als je ook nog eens van belonings snoepjes wil maken.Goeie tip, dankjewel! Hoef ik niet verder te zoeken. Maar eh, hele konijnen... met alles erop en eraan![]()
Stef@nie schreef: Goeie tip, dankjewel! Hoef ik niet verder te zoeken. Maar eh, hele konijnen... met alles erop en eraanZe zijn wel geslacht, meestal zitten long hart en lever/ niertjes er nog in. Koppie zit er ook aan (jammie)?