maddoc schreef: eerder bericht even gewijzigd, zag dat ik woordje vergeten was; bedoeling was; paard is niet altijd handig als eliminatiedieet.Dat dacht ik al

Moderator: Lizzy
maddoc schreef: eerder bericht even gewijzigd, zag dat ik woordje vergeten was; bedoeling was; paard is niet altijd handig als eliminatiedieet.Dat dacht ik al
Stef@nie schreef: Dat dacht ik al. Maar ik geloof niet dat ze op een dergelijke manier al eerder paardenvlees heeft binnengekregen, want ik geef haar nooit kroketten, frikandellen of knakworsten ofzo.
Laura2004 schreef: Kan je niet aan botten komen? Ziggy van mij heeft een hele gevoelige maag en gaat altijd aan de diarree als zij geen bot krijgt, dus alleen maar vlees. Kan je niet aan veulenribben komen?Maxi ging eigenlijk nooit eerder aan de diarree door een maaltijd zonder bot. Maar het zou kunnen. Ik zou eens moeten informeren of ik ergens aan veulenribben kan komen. Is dat (ondanks dat het veulen is) niet te hard bot? Maar ter vervanging van bot geef ik dus het calcium-magnesium poeder. Zou dat dan niet hetzelfde stoppende effect als een echt vleesbot hebben?
maddoc schreef: heb je ook al eerder hert gegeven?Ja....
Stef@nie schreef: Geit kan Maxi nou toevallig ook niet goed verdragen. Dat had ik al eerder ondervonden. Maar ja, dat is ook wel heel vet. Paardenvlees leek me toch anders. Kan Didot ook niet tegen rund dan (ook een grazer toch?)? Er zijn niet zo heel veel diersoorten die ik nog kan proberen, ze heeft al best veel gehad (stelde bewust een gevarieerd menu samenRund en lam zijn voor Didot ook niet te doen. Na twee jaar eet hij nu af en toe hert, maar beslist niet teveel anders gaat het dus weer mis.![]()
).
Ik kan denk ik na 2 dagen nog niets zeggen over meer/minder jeuk. Ik merk in ieder geval niet dat het erger is.
Mocht het een virus zijn... Gewoon afwachten of het vanzelf beter gaat? Of toch iets doen?