Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
probeer het gescheiden te houden maar dat loopt nogal eens mis :-[
Dan heb ik weer veels te veel voor de jongens en dan liggen de karkassen en orgaan vlees gerust tussen 'ons' vlees. Zo had ik weleens lamslever uitgehaald per ongeluk maar de jongens hadden dat die week al op(kwestie van te laat naar bed) hebben we het zelf maar op :-\
Was nog lekker ook, gebakken lamslever,uitje fruiten, champignons en tomaatjes erbij en dat op een broodje!!!!
ellen
Door Nynke
Zo had ik weleens lamslever uitgehaald per ongeluk maar de jongens hadden dat die week al op(kwestie van te laat naar bed) hebben we het zelf maar op
Gewoon van de honden gestolen  :o :o :o :o :o :o :o  FOEI !!!!!!!!                    ;)
Door pike
Hier gaat het ook al zo. Wij hebben een klein vriezertje, de honden een grote. En als ik weer eens te veel besteld heb, dan gaat het te veel in ons vriezertje erbij (die ligt zelden zo vol  ::). Zolang de boel verpakt en bevroren is maakt mij dat niet uit.
Door Barrak
Hier ook een aparte vriezer voor de hond en katjes. Wij hebben ons eigen vlees in een klein vriesvakje. Bij een grote bestelling zit daar ook vlees voor de beesjes in (anders past het niet). Ik heb niet het idee dat pens zo stinkt in de vriezer als je het goed verpakt en bevroren hebt.
Door roefus
Hier een kist voor de honden en een hoge kast met lades en twee vakken.
En ik probeer twee lades minimaal voor mezelf te reserveren.  8)
Door Hetty
Alles in een vriezer. Het stinken vind ik wel mee vallen.
Door Red_Hunter
Wij hebben 3 vrieskasten voor de honden. Twee hoge modellen en een tafelmodel en zelf hebben we alleen het vriesvakje boven de koelkast :-\
Wij eten geen vlees dus dat scheelt wel.

Groetjes Trudie
Door *Marga*
Wij hebben in de schuur een grote vrieskist

boven hebben wij een vrieskast staan alleen voor de honden.

Als ik iets te veel bestel dan mag het ook in de vrieskist.
Door biancak
Wat is 't probleem? gewoon in 1 vriezer hoor. Vlees is vlees, of dat nu voor ons is of de honden, niets vies aan. Verpakken moet je 't zowiezo goed, anders moet je de vriezer zo vaak poetsen (en als ik dan al ergens een hekel aan heb dan is het dat wel!)
Door Juul
Geen probleem, hoor :). Dat was ook mijn bedoeling.
Heb sind gisteren een spik-splinternieuwe op de zolder staan voor meneer. (Hoezo, verwende sik....???!) Onze oude was toch al niet meer zo best, vriest voortaan standaard -40graden. Dus die kan nu uit, gelukkig. 
Maar ik hoorde gisteren toevallig een smeuiig verhaal van een oudere dame, hoe zij vroeger pens voerden, uit een ton met water in de achtertuin. En dat ze er vanwege de buren maar mee gestopt waren. De stank was niet te harden!!!! Dus begon ik me af te vragen hoe dat zit met diepvries pens. Want er zijn er hier in huis, die een gedroogd pensstaafje al vreselijk vonden. Hoewel er nu eigenlijk nog weinig commentaar op komt, alles went....

Groetjes!
Door MoniqueAppels
Ik gebruik dezelfde vriezer als voor mezelf: twee lades voor de honden en eentje voor mezelf. Wel heb ik nog een backup-vriezer die alleen voor de honden is maar die gebruik ik eigenlijk nooit.
Door Annett
Ik heb 2 vrieskisten voor de honden en een tafelmodel met 4 lades voor mezelf.....  ::)
Door Elizaw
Hier een vrieskast in de schuur en boven een vrieskast, beiden voor de hondjes :Pen beneden 3 lades onder de koelkast voor ons ;D
Zou me ook niets uitmaken om sommige dingen bij elkaar te doen maar ik had laatst uit plaatsgebrek wat pizza's boven in de hondenkist gedaan nou dat was niet zo'n succes met de pens die ik tegenwoordig heb  :cold:
Door me and my boys
RuBep schreef: Hier een vrieskast in de schuur en boven een vrieskast, beiden voor de hondjes :Pen beneden 3 lades onder de koelkast voor ons ;D
Zou me ook niets uitmaken om sommige dingen bij elkaar te doen maar ik had laatst uit plaatsgebrek wat pizza's boven in de hondenkist gedaan nou dat was niet zo'n succes met de pens die ik tegenwoordig heb  :cold:
weer eens wat nieuws; pizza met schapenpens lucht :-X
ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door