Moderator: Lizzy
Fallin schreef: Kun je de spiersupport gewoon bij een drogist kopen? En hoe gaat het dan met de dosering voor een hond van 40 kg?Nee, ik ben bang van niet. Ik bestel het altijd via http://www.plaza33.eu (dan Dumuchi dierenprod. en dan gezondheid en dan Groene Os). Dosering en doseerschep staat op de verpakking.
Anna Penta schreef: Inmiddels heeft Bambi drie uitgebreide behandelingen gehad bij de osteopaat, incl. kleuren- en edelsteenbehandeling en is ze uitbehandeld. Resultaat: haar toestand is verslechtert en opnieuw kan ze moeilijk plassen en doet ze dat ook maar twee keer per dag (en hangt dan zowat in haar eigen plas omdat ze haar evenwicht niet kan bewaren). Ik zat even weer erg met mijn handen in het haar, tot ik bedacht dat ze voordat ik met de behandeling begon een tijdje beter kon plassen dus haar achterpootjes beter kon gebruiken. Het zou toch kunnen liggen aan de Puur Spondy, waar ik voor de osteopatiebehandeling mee moest stoppen omdat ze zuiver moest zijn... ga nu maar weer met Puur Spondy verder, in de hoop op verbetering. Wat kan zo'n hondenlichaam toch ingewikkeld in elkaar steken...Zie 'm nu pas Anna. Wat een narigheid joh.... Weet je dat ik geen paar dagen kan stoppen met Puur Spondy? Het is bij Brutus direct erger.
Anna Penta schreef: Inmiddels heeft Bambi drie uitgebreide behandelingen gehad bij de osteopaat, incl. kleuren- en edelsteenbehandeling en is ze uitbehandeld. Resultaat: haar toestand is verslechtert en opnieuw kan ze moeilijk plassen en doet ze dat ook maar twee keer per dag (en hangt dan zowat in haar eigen plas omdat ze haar evenwicht niet kan bewaren). Ik zat even weer erg met mijn handen in het haar, tot ik bedacht dat ze voordat ik met de behandeling begon een tijdje beter kon plassen dus haar achterpootjes beter kon gebruiken. Het zou toch kunnen liggen aan de Puur Spondy, waar ik voor de osteopatiebehandeling mee moest stoppen omdat ze zuiver moest zijn... ga nu maar weer met Puur Spondy verder, in de hoop op verbetering. Wat kan zo'n hondenlichaam toch ingewikkeld in elkaar steken...wat gek, dat je die Puur Spondy niet mocht geven icm met de osteopathie. Weet je ook de reden daarvoor?