Hoe dan ook hoop ik dat Ikijok nu snel opknapt!!
Zo, en nu ga ik hem naar de medische hoek zetten

Moderator: Lizzy
gemmaa schreef: Vraag eens of jouw DA niet hier wil komen wonen, of misschien kunnen we hem klonen of adopteren Ik heb er zo nog geenene gevondenNee alsjeblieft niet klonen![]()
Fido schreef: Nee alsjeblieft niet klonenNiks mee te maken, voor een goeie zaak heb ik wat over, ik hoef niet met hem samen te wonenWeet je hoe vermoeiend die man is?
![]()
![]()
![]()
![]()
chooky schreef: Even een heel ander zijdelings vraagje. Wat voor narcose heeft Ikijok gehad?Ik ga effe voor je kijken, staat volgens mij op de rekening....
Malamoods schreef: Het gaat om de kerstdrukte bij de TPG (post). Door de zending van extra post (kerstkaarten, kerstpakketen, etc.) is er extra drukte en daardoor duurt het zo lang... Ja, ik vind 't te belachelijk voor woorden maar wat doe je eraan? De internist gaat mij bellen, zodra hij iets binnen krijgt. Ik weet verder niet hoe 't met 't lab zit... Misschien zijn ze daar ook wel niet zo vlot...Dat is een beetje onzin hoor. De gewone post wordt gesplit van de kerstpost en die wordt eerst verwerkt en daarna komt de kerstpost pas. Tot op heden wordt alles wat wij via de normale post bezorgen nog steeds binnen één, hooguit twee dagen geleverd.
Inmiddels staat hier de hele toko op zijn kop! Alles wordt gesopt en geschropt. Mijn hoekbank, staat in onderdelen in de kamer, de eetkamerstoelen staan in de gang en ik heb een aantal dingen naar de stomerij gebracht met de opdracht "chemisch reinigen" a.u.b. Alle kussens, kleedjes van Ikijok worden flink gewassen en mijn wasmachine draait nu overuren! Af en toe een kleine pauze (zoals nu). En Ikijok voelt zich nog steeds niet lekker, kan nu niet fijn in zijn eigen mand en dan weet hij nog niet eens dat we straks samen uitgebreid onder de douche gaan.... Ik heb zomaar 't vermoeden dat hij dat ook al niet leuk gaat vinden.... En dan ook nog met een hond met buikpijn.... Ik vind 't allemaal wat.... En mijn humeur is om op te schieten! Zelf Robert Jan, die normaal echt 't hoofd wel koel houdt, is er helemaal klaar mee! Ik heb hem zelfs betrapt op een heftige scheldpartij..... Dat dit weekend maar snel voorbij mag zijn en de uitslag snel bekend mag worden....... En ik duim alvast voor een GEZOND 2008....
Rachel.