Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
Goed gesproken Rachel! Hier lees je regelmatig verhalen van honden die voortdurende diarree hebben (of soms ook 'goede' ontlasting tussendoor) en dan probeer je ook mee te denken. Heb je dit al gedaan, en dat? Kan het niet zus of zo zijn? En Giardia zeg, is daar al op getest? Met Ikijok was het vanaf het begin een heel ander verhaal, heel ander beeld. En ook al kijken wij er alleen maar met 'forum-ogen' naar, ik denk niet dat er iemand is geweest die gedacht heeft aan een Giardia-besmetting. Hoewel ik nog steeds mijn twijfels heb of dat de oorzaak is geweest van deze ellende, of "alleen maar" een bijverschijnsel.
Hoe dan ook hoop ik dat Ikijok nu snel opknapt!!

Zo, en nu ga ik hem naar de medische hoek zetten  ;)
Door Fido
gemmaa schreef: Vraag eens of jouw DA niet hier wil komen wonen, of misschien kunnen we hem klonen of adopteren  Ik heb er zo nog geenene gevonden :(
Nee alsjeblieft niet klonen :o Weet je hoe vermoeiend die man is? ;D ;D ;D ;D
Door mcSnurk
Fido schreef: Nee alsjeblieft niet klonen :o Weet je hoe vermoeiend die man is? ;D ;D ;D ;D
Niks mee te maken, voor een goeie zaak heb ik wat over, ik hoef  niet met hem samen te wonen ;D ;D ;D, tja als het nou pijnlijk zou zijn, ok dan niet
;D
Laatst gewijzigd door mcSnurk op do 13 dec 2007, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Malamoods
chooky schreef: Even een heel ander zijdelings vraagje. Wat voor narcose heeft Ikijok gehad?
Ik ga effe voor je kijken, staat volgens mij op de rekening.... ;) Ben benieuwd waarom je dat wilt weten?

Als ik het goed zie, dan is er dormitor/antisedan gebruikt.... Ikijok is heel kort onder narcose geweest, was ook heel vlot wel op de been, maar ik vond wel dat ie slecht herstelde... Is echt tot 's avonds 21.00u behoorlijk van de wereld geweest en heeft nog heel lang nagezwabberd... Lex en Randy waren er veel sneller uit, meen ik me te herinneren...
Ik houd niet zo van die narcoses, maar soms is 't kiezen tussen twee kwaden....

Rachel.
Laatst gewijzigd door Malamoods op do 13 dec 2007, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Malamoods
Even een korte pauze ingelast tussen de grote schoonmaakwerkzaamheden in....

Ik heb nog geen uitslagen binnen en als het tegenzit, kan het nog wel een weekje duren ook, vertelde de internist! >:( >:( >:( De TPG is niet zo vlot vanwege de kerstdrukte. Er druppelen nu wat uitslagen binnen, die normaal vorige week al binnen hadden moeten zijn... Ik baal!!!!

Rachel.
Door Malamoods
Het gaat om de kerstdrukte bij de TPG (post). Door de zending van extra post (kerstkaarten, kerstpakketen, etc.) is er extra drukte en daardoor duurt het zo lang... Ja, ik vind 't te belachelijk voor woorden maar wat doe je eraan? De internist gaat mij bellen, zodra hij iets binnen krijgt. Ik weet verder niet hoe 't met 't lab zit... Misschien zijn ze daar ook wel niet zo vlot...

Inmiddels staat hier de hele toko op zijn kop! Alles wordt gesopt en geschropt. Mijn hoekbank, staat in onderdelen in de kamer, de eetkamerstoelen staan in de gang en ik heb een aantal dingen naar de stomerij gebracht met de opdracht "chemisch reinigen" a.u.b. Alle kussens, kleedjes van Ikijok worden flink gewassen en mijn wasmachine draait nu overuren! Af en toe een kleine pauze (zoals nu). En Ikijok voelt zich nog steeds niet lekker, kan nu niet fijn in zijn eigen mand en dan weet hij nog niet eens dat we straks samen uitgebreid onder de douche gaan.... Ik heb zomaar 't vermoeden dat hij dat ook al niet leuk gaat vinden.... En dan ook nog met een hond met buikpijn.... Ik vind 't allemaal wat.... En mijn humeur is om op te schieten! Zelf Robert Jan, die normaal echt 't hoofd wel koel houdt, is er helemaal klaar mee! Ik heb hem zelfs betrapt op een heftige scheldpartij..... Dat dit weekend maar snel voorbij mag zijn en de uitslag snel bekend mag worden....... En ik duim alvast voor een GEZOND 2008....

Rachel.
Door Angelique
Malamoods schreef: Het gaat om de kerstdrukte bij de TPG (post). Door de zending van extra post (kerstkaarten, kerstpakketen, etc.) is er extra drukte en daardoor duurt het zo lang... Ja, ik vind 't te belachelijk voor woorden maar wat doe je eraan? De internist gaat mij bellen, zodra hij iets binnen krijgt. Ik weet verder niet hoe 't met 't lab zit... Misschien zijn ze daar ook wel niet zo vlot...

Inmiddels staat hier de hele toko op zijn kop! Alles wordt gesopt en geschropt. Mijn hoekbank, staat in onderdelen in de kamer, de eetkamerstoelen staan in de gang en ik heb een aantal dingen naar de stomerij gebracht met de opdracht "chemisch reinigen" a.u.b. Alle kussens, kleedjes van Ikijok worden flink gewassen en mijn wasmachine draait nu overuren! Af en toe een kleine pauze (zoals nu). En Ikijok voelt zich nog steeds niet lekker, kan nu niet fijn in zijn eigen mand en dan weet hij nog niet eens dat we straks samen uitgebreid onder de douche gaan.... Ik heb zomaar 't vermoeden dat hij dat ook al niet leuk gaat vinden.... En dan ook nog met een hond met buikpijn.... Ik vind 't allemaal wat.... En mijn humeur is om op te schieten! Zelf Robert Jan, die normaal echt 't hoofd wel koel houdt, is er helemaal klaar mee! Ik heb hem zelfs betrapt op een heftige scheldpartij..... Dat dit weekend maar snel voorbij mag zijn en de uitslag snel bekend mag worden....... En ik duim alvast voor een GEZOND 2008....

Rachel.
Dat is een beetje onzin hoor. De gewone post wordt gesplit van de kerstpost en die wordt eerst verwerkt en daarna komt de kerstpost pas. Tot op heden wordt alles wat wij via de normale post bezorgen nog steeds binnen één, hooguit twee dagen geleverd.
Waarom je zo lang moet wachten mag joost dan weten, maar aan de post ligt het niet.
Door Malamoods
Ja heel vreemd, dat ben ik met je eens.... Ik krijg net post binnen (was ook spoed) van een opleidingsinstituut, wat gewoon gister pas verstuurd is...
Ik snap er geen drol van....

Rachel.
Door Mevroi Kruim
Zeker nog nooit van email gehoord daar  ::)
Ik zou gewoon vragen of ze het kunnen mailen, dat moet toch gewoon kunnen.
In mensenziekenhuizen weten ze trouwens van eht bestaan van e-post ook niks hoor, toen ik er een tijd geleden was en de uitslag van de foto's echt direct moest hebben begonnen ze ook over brief en op de post ... ik heb toen gelijk gezegd dat mijn huisarts email heeft en of ze het pronto op de mail wilden gooien. Verbijstering alom  ::)
Door Malamoods
Vanuit de internist krijg ik alles via mail, da's daar echt geen enkel probleem. Het is er al, als ik de verbinding met met de telefoon verbroken heb en mijn email aanzet... Maar, volgens mij gaan die biopten via 't lab, dat vermoed tenminste....

Rachel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door