Moderator: Lizzy
Bernie schreef: Jeetje, wat dapper zeg.Dat hoop ik ook. Edo en ik hebben afgelopen maart toen we in Kroatië waren ook al een keer dezelfde ingreep zelf verricht, maar daarna is ze een hele tijd aan het tobben geweest. Pas vanaf mei ging het weer beter met haar.
Hopelijk knapt het nu weer op en blijft het voor hele lange tijd goed gaan.![]()
Laura2004 schreef: Ik lees dit nu pasJa, dat is chronisch. Zolang ze neuspoliepen heeft blijven die telkens een bron van ontstekingen. Die neuspoliepen operatief verwijderen zou een zware operatie zijn waarbij haar neusrug open gezaagd zou moeten worden. Dat is niet niks voor een hond van 10 1/2 en bovendien is de kans groot dat die dingen weer terug zullen komen. Dus heeft de da een operatie afgeraden.Wat ellendig dit zeg, het klinkt echt heel naar...... Is dit chronisch? Ik bedoel dus, dat gat wat is ontstaan en die bult die ze krijgt, is dat niet te verhelpen?
Ik heb verder geen tips, maar ik wil wel zeggen dat ik hoop dat het gauw beter gaat met Boef!
Sonja schreef: Wat in ieder geval positief is, is dat ze nadat ze vanavond had gepiept weer is gaan kluiven. Ze had eergisteren van mij een stuk bullepees gehad. Normaal gesproken is ze daar gek op, maar nu had ze het onder haar kussen verstopt. Logisch natuurlijk, want als er druk op die neus staat is het vast geen lekker gevoel om kracht op die kaken te moeten zetten.Dat is inderdaad positief, hopelijk gaat het nu alleen nog maar de goede kant op, want ze heeft er nu wel genoeg last van gehad.
Maar vanavond heeft ze 'm dus weer onder haar kussen vandaan gehaald en is er aan begonnen. Net tijdens de laatste uitlaatronde kwam ik er in het donker ineens achter dat ze 'm zelfs mee naar buiten had genomen. Tja, je weet natuurlijk nooit wat er met je bullepeesje gebeurt als je 'm onbeheerd achterlaat.![]()