Pfff, ik zit gewoon een beetje met gemengde gevoelens.... Ik weet van mezelf dat ik na nare ervaringen (Randy, Lex, Scooby) gewoon nog steeds de angst heb dat mijn hond ziek wordt, of hem moet verliezen... Hoe raar dat ook klinkt (het is inmiddels al weer een tijdje geleden)... Niet dat ik volledig in paniek raak, maar ik maak me wel snel zorgen, dat is nu eenmaal zo.... Maar soms is het dan even moeilijk om eerlijk te zijn: ben ik nu bezorgd, of is er werkelijk iets mis?
Positief is dat hij levendiger is als gisteren. Hij slaapt echter nog wel veel. Hij heeft geen diarree, heeft niet meer gespuugd. Dus dat is gewoon hartstikke goed. Maar, wat mij zorgen baart is dat zijn kots van gisternacht naar ontlasting stonk en er enorm veel bot in zat! Hij was toen niet alleen misselijk, maar gedroeg zich ook echt ziek! Hij heeft weinig tot geen eetlust en is af en toe wat smakkerig en loopt af en toe te rekken en te strekken... Is het een virus, dan wil ik hem ook zelf de gelegenheid geven om hem te laten herstellen. Maar ik ben ook een beetje bang dat het door het rib komt.... Misschien is mijn angst onterecht, misschien niet... Hij heeft gisteren wel ontlasting gehad. Eerst gewone drollen, daarna drollen die harder waren.... Verder niet meer gepoept...
Ik denk er ernstig over om toch even de da te bellen straks en even te overleggen.....
Rachel.