Moderator: Lizzy
bea schreef: Bij herby heb ik ook een keer runderknars besteld dat is kraakbeen, krijgen ze ook goed weg. Is ook een calcimbron (dacht ik)Ik deel deze mening niet, ik had 2kg besteld maar vond het echt veel te hard en dan eten ze bij mij wel ribben. Hier geen runderknars meer
Cindy de Wolf schreef: Ik deel deze mening niet, ik had 2kg besteld maar vond het echt veel te hard en dan eten ze bij mij wel ribben. Hier geen runderknars meerToen ik het had was het niet hard, kon het met mijn handen stuk maken.![]()
bea schreef: Toen ik het had was het niet hard, kon het met mijn handen stuk maken.Was van vorige maand. Zelfs mijn lintzaag had er moeite mee terwijl deze geitenribben, rollen bevroren CB zo zaagt. Zegt genoeg lijkt mij.
Misschien andere partij???
Cindy de Wolf schreef: Was van vorige maand. Zelfs mijn lintzaag had er moeite mee terwijl deze geitenribben, rollen bevroren CB zo zaagt. Zegt genoeg lijkt mij.Ja dat is idd hard
Cindy de Wolf schreef: Was van vorige maand. Zelfs mijn lintzaag had er moeite mee terwijl deze geitenribben, rollen bevroren CB zo zaagt. Zegt genoeg lijkt mij.Tis heel verschillend met de knars (net als met ribben