Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
wat erg met die pup. het is voor mij ook geen optie om terug te gaan op brok vindd het zelf ook rotzooi.
Door Cindy de Wolf
bea schreef: Bij herby heb ik ook een keer runderknars besteld dat is kraakbeen, krijgen ze ook goed weg. Is ook een calcimbron (dacht ik)
Ik deel deze mening niet, ik had 2kg besteld maar vond het echt veel te hard en dan eten ze bij mij wel ribben. Hier geen runderknars meer :-X
Door Borke
Van rund geef ik alleen orgaanvlees, kopvlees en runderstrot - meer niet!
Door bea
Cindy de Wolf schreef: Ik deel deze mening niet, ik had 2kg besteld maar vond het echt veel te hard en dan eten ze bij mij wel ribben. Hier geen runderknars meer :-X
Toen ik het had was het niet hard, kon het met mijn handen stuk maken.
Misschien andere partij???
Door Ronja
Allereerst wil ik mijn meeleven uitspreken.
Misschien is dit een idee voor je:
In het boekje van Tannetje (hitam) staat precies vermeld welke poedercalciumbron goed is. Het is te krijgen bij De Groene Os. Ik kan het niet voor je naslaan omdat ik mijn boekje heb uitgeleend. Je zou haar een PB kunnen sturen. Dan zou je gewoon gemalen kipkarkas, spiervlees en orgaan kunnen geven en dit poeder erbij. Ik denk dat dat voor de komende tijd heel veel rust bij je kan geven. Sterkte!
Door Cindy de Wolf
bea schreef: Toen ik het had was het niet hard, kon het met mijn handen stuk maken.
Misschien andere partij???
Was van vorige maand. Zelfs mijn lintzaag had er moeite mee terwijl deze geitenribben, rollen bevroren CB zo zaagt. Zegt genoeg lijkt mij.
Door bea
Cindy de Wolf schreef: Was van vorige maand. Zelfs mijn lintzaag had er moeite mee terwijl deze geitenribben, rollen bevroren CB zo zaagt. Zegt genoeg lijkt mij.
Ja dat is idd hard ;)
Door roefus
Cindy de Wolf schreef: Was van vorige maand. Zelfs mijn lintzaag had er moeite mee terwijl deze geitenribben, rollen bevroren CB zo zaagt. Zegt genoeg lijkt mij.
Tis heel verschillend met de knars (net als met ribben  ;)).
Ik heb ook knars gehad, die ik gewoon met mijn handen brak of met de snoeischaar.

Maar nee, ik zou geen knars voeren, als ik ook geen ribben meer durfde te voeren.
Dan hield ik het sowieso bij kleine prooidieren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door