Lizzy schreef:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgaan
Enkele menselijke organen zijn
alvleesklier (pancreas) - baarmoeder (uterus) - bijnieren (adren) - bijschildklieren (parathyroiden) - blaas (vesica urinaria) - darm - eierstokken (ovaria) - hart
Tja..en wanneer je daar dan op hart klikt...
dan kom je dus weer op de pagina terecht die hier eerder is neergezet.
bij " Zie Hart (doorverwijspagina)"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hart
Maar 't begint er op wel te lijken dat bij elke link die ik op BP neerzet, er vanuit word gegaan dat I, ME and MYSELF deze link dan verzonnen heb of zo, terwijl het alleen maar door mij word geplakt zonder dat ik' n verdere bij bedoeling mee heb of er MIJN mening neer zet!
Dus...hart is 'n spier wat geen spiervlees heeft, of 'n orgaan dat andere samenstelling van spiervlees dan spiervlees heeft, het is niet te vergelijken met spiervlees, maar word wel vaak als spiervlees gegeven terwijl het geen echt spiervlees is.
En ik zou niet weten hoe ik zou moeten ruiken wie er wel of niet hart als spiervlees aan z'n hond te eten geeft en verder geen andere spiervlees voerd, laat staan dat ik geintreseerd ben om iedereen die dat doet dan te eten zou geven.
Ik vind 't dan ook eigenlijk wel erg kinderachtig worden om verder over door te gaan.
Maar goed, als ik ooit nog ergens 'n link zal geven dan zal ik er uitdrukkelijk bij zetten dat het louter en alleen 'n link is waar iemand misschien iets zal kunnen vinden, en dat alles wat in die link staat ,waar je het niet mee eens bent..dan maar met de schrijvers van de link besproken moet worden, want IK PERSOONLIJK ben niet aansprakelijk voor de inhoud van die site,en wens ik ook niet aansprakelijk te worden gehouden als of ik het zelf geschreven had.
Oh...het ging geloof ik over orgaan mix?
En...DIT schreef ik in m'n eerdere reactie:
Geef je de orgaan mix ook als volledige maaltijd?
Of ook iets van spiervlees of bot erbij?
(Alleen orgaan geeft vaak losse ontlastig).
Ik zou 50% hart, 25 % nier en 25 % lever doen.
De orgaanmix is niet het enige eten of het enige soort vlees wat er hier gevoerd word, en de verhouding in de mix blijft wat mij betreft 't zelfde.
En wanneer ik spiervlees tekort heb dan geef ik gerust 'n beetje hart erbij als spiervlees zonder dat ik er voor mezelf 'n probleem van ga maken.
p.s hard is tegenovergestelde van zacht
hart is 'n spierorgaanspierorgaanspierorgaan of tikker