Ik duim door hoor!

Moderator: Lizzy
Laura2004 schreef: Bedankt voor het duimen allemaalja maar doe een drupje afwasmiddel in het heet water, want dat breekt de oppervlaktespanning. Anders springt je vlo zo weer weg.
Voorlopig zie ik geen verbetering en daar komt bij dat ik gisteravond een vlo op Ziggy zag lopen en ik had hem te pakken (hij was behoorlijk groot), maar hij is weer ontsnapt en op Ziggy gesprongen. Dus vandaag moet ik haar maar proberen te ontvlooien met een kammetje en Kai ontvlooi ik gewoon met gif.
Werkte het zo dat je moest kammen en de vlooien in heet water moest doen?
Femke schreef: pfff is het geen abces waar allemaal pus in zit? Het lijkt wel of het vandaag nog groter is dan gisteren.....De DA dacht niet dat het een abces was. Daar had ze een reden voor, maar ik heb geen idee meer welke. Ik weet wel dat Ziggy nooit een wond heeft gehad daar, dus het lijkt me sterk dat het een abces is.![]()
Heeft de DA ook een biopt genomen?De dierenarts ging er vanuit dat het een ontsteking was, omdat Ziggy koorts had en omdat ze volgens haar te jong
Femke schreef: ik geloof dat ik vandaag terug zou gaan naar de DA. Als het binnen 2 dagen (morgen dus ) aanzienlijk minder moest zijn, en het is nu een keer zo dik als gisteren dan gaat het gewoon helemaal de verkeerde kant op.....Mijn gevoel zegt ook dat ik vandaag al terug moet gaan, ik ga in ieder geval even bellen vandaag
Ziggy had toch veel zitten krabben daar? Heeft ze daar geen wondje van kunnen krijgen?
Of misschien zat ze ook te krabben omdat er onder die huid al wat aan het 'groeien' was!Dit is waar ik dus aan dacht. Je hoort toch ook dat honden weleens tegen de plek opspringen waar een tumor aan het groeien is (bij mensen), dus ik dacht dat ze dit misschien ook wel bij zichzelf voelen....
Sterkte ermee hoor, ik hoop dat ze vinden wat het isBedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()