Als ik het zo lees is barfen helemaal niet zo duur!
Ik voer kvv maar ben dan toch een stuk duurder uit hoor! ???
Moderator: Lizzy
mirjam_dc schreef: Vandaag weer aan het snijden, hakken en porties pakken geweest. Herby was geweest en voor 50 euro heb ik 1,5 vriezer vol. Daar doe ik met 1 borderterrier een week of 10 mee. Dan komen er nog wel wat zaken bij als visolie, groente, eitjes e.d. maar ik vind het echt niet duur (dan vergeet ik maar even dat we vanmiddag in alle haast een nieuwe vriezer erbij moesten kopen omdat onverwachts m'n schoonmoeder geen ruimte meer hadTja, die kosten worden vaak vergeten...de vriezers![]()
;D)
mirjam_dc schreef: Inderdaad, over de jaren heen vallen de kosten van de vriezer natuurlijk best mee, een 1 hadden we er sowieso al voor onszelf. De stroomkosten is wel de reden waarom we toch maar besloten hebben er een nieuwe bij te kopen en geen 2e hands (er was ook niets recents te koop op marktplaats bij ons in de buurt momenteel). Hoeveel ze gebruiken weet ik ook niet, maar we kiezen wel bewust voor een A label. Een paar jaar geleden kreeg je daar nog subsidie voor via het electriciteitsbedrijf, maar dat is geloof ik verleden tijdHaha, ben bang van nietOf zou de nobelprijs van Al Gore ze in Den Haag weer op andere gedachten bregen
![]()