Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Hahaha! Die Pippy,

Je hebt bericht gekregen, maar blijkbaar kun je hier je tekst niet weghalen, ook al is het de laatste reactie in een topic.

Ik zit op meerdere fora, en meestal kan het wel, zolang het maar het allerlaatste bericht is.

Misschien dat Lizzy jouw lege bericht en dit bericht wel kan verwijderen.

-----

Ter informatie: Pippy wilde weten of ze al was aangemeld, omdat ze nog geen bericht had ontvangen. Dat komt omdat ik de laatste 6 dagen bijna achter de computer heb gekampeerd ivm mijn nieuwe site. Mijn administratie liep dus wat achter. Wij hebben dit verder per privé mail geregeld, geen probleem!

------------

Lizzy, kun je dit bericht en het bovenstaande verwijderen? Dan blijft het topic ontopic! Bijvoorbaat dank! :flowers:

Alithia
Alithia schreef: Hoi allemaal,

Ik heb een apart topic geopend (Met gepaste trots (in grote hoeveelheid)...)

om de geboorte van mijn nieuwe site aan te kondigen. Maar omdat ie hier ook ter sprake kwam zal ik ook hier de link even plaatsen: http://www.bachvoordieren.nl

Om een rommelig forum te voorkomen stel ik voor dat je, als je wilt reageren op mijn nieuwe site, je dat doet op het bovengenoemde topic en niet hier.

(kwil geen ruzie met Lizzy ;))

Groetjes,

:D

Alithia

Mag ik het ook op het kooikerforum zetten de link?
Laatst gewijzigd door *Marga* op vr 16 mar 2007, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Anje schreef: Hai Bianca,

Jaaaaa... ik word tzt graag lid van je Bach-bloesem-forum :daisy:
Ik zal je site in de gaten houden...
En dat het weer oergezellig was geloof ik graag !!!

Fido... jij gaat je zeker weten nog heel vaak, heel aangenaam, "verwarrend", verrassend verbazen over de Bach-bloesems ;)
Veel succes ermee !!!

Mijn allermooiste ervaring vond ik een moederhond, net bevallen van haar pupperts, hele nest overstuur, moederhond niet in de rust te krijgen, alsmaar hijgen en compleet oververmoeid... pups die gilden en niet aangelegd konden worden en melk die door de stress niet op gang kwam...
Zelfs de dierenarts zag het somber in vond het niet verantwoord (meer) sederende medicatie te geven... Een kwartier na de eerste gift slaakte de moederhond een diepe zucht, ging liggen... en viel in een diepe slaap... en de pups konden sabbelen...
Het lullige was wel dat de eigenaar toen ook weer in paniek raakte... "wat zit er in vredesnaam die druppels, dit kan niet goed zijn"... Die omslag heb ik overigens wel vaker ervaren, als een resultaat weer te snel, te verbluffend resultaat geeft...
Maar goed, zo snel en verbluffend gaat het lang niet altijd... is natuurlijk meer uitzondering dan regel !!!

Hoi Anje,

Leuk huh die reacties! Zowel van de dieren als van de mensen eromheen!

Superleuk verhaal trouwens! Wat heb je mamahond gegeven? Het apartste dat ik ooit meemaakte was het konijn van mijn dochter. Dat bleek blauw te zien, en een flinke ondertemperatuur te hebben, namelijk 33 graden Celcius. Waarschijnlijk hartproblemen dus, en al op het randje van dood. Gelijk de dierenarts gebeld, en NA het geven van Rescue Remedy gelijk vertrokken. (Natuurlijk weekend, dus dierenarts in ander dorp etc...) Toen we bij de dierenarts aankwamen het konijn op tafel. Helemaal onderzocht. Dierenarts kijkt ons met diepe frons vragend aan....

Wat was nou het probleem mevrouw? Ja hooor. Niks meer aan de hand. Het konijn was toen 5 ofzo. Het is 13 geworden! ;D Leuk toch!

Oh, het forum op mijn http://www.bachvoordieren.nl site werkt nu wel hoor, dus je kunt je aanmelden!

Tot schrijfs!

Alithia
Kleine update:

De cursus van mei komt te vervallen: te weinig deelnemers en net een nieuwe hond in huis.

De cursus van oktober is al grotendeels gereserveerd, er staan nog 4 plaatsen open.

Dus wie mee wil doen... (eerstvolgende cursus is voorjaar 2008)

Meer informatie is te vinden op www.bachvoordieren.nl

Groetjes,

Alithia
Hallo allemaal,

Mocht je willen deelnemen aan de eerstvolgende cursus Bach Bloesemtherapie voor dieren: er zijn nog twee plaatsen vrij!

De cursusdagen zijn: 6 en 13 oktober en 10 november 2007.

Met vriendelijke groeten,

Bianca
NIEUWE CURSUS START IN MAART 2008!

Op 22 en 29 maart en 26 april wordt de eerstvolgende cursus Bach Bloesemtherapie voor dieren gegeven. De cursus wordt gegeven in een ruime zaal in Ermelo.

ER ZIJN NOG PLAATSEN VRIJ!
Meedoen? Informeer per omgaande op 0341-562271 of stuur een e-mail naar [email protected]

Wil je aan deze cursus deelnemen, dan kun je een plaats reserveren. Zoals gezegd: er geldt een maximum van 12 deelnemers. Meld je dus snel aan als je verzekerd wilt zijn van een plaats!

(LET OP: De informatie die de cursus biedt is uitsluitend bedoeld voor eigen gebruik. Kopiëren en verspreiden van het cursusmateriaal is niet toegestaan.)

Meer informatie kun je vinden op http://www.bachvoordieren.nl

Heb je nog vragen? Mail dan naar [email protected], of bel 0341-562271.

Met vriendelijke groeten,

Bianca
Hoi Trudie,

Leuk wat van je te horen!  :D

Ik heb zojuist even je website bekeken, mooi! Enneh, mooie honden heb je!

Op mijn bachvoordieren site is ook een forum waar oud-cursisten kunnen schrijven. Misschien leuk om je daar aan te melden? En als je nog contact hebt met andere cursisten hen daar ook even op te wijzen? Het is er nog erg rustig, dus we kunnen wel wat leven in de brouwerij gebruiken!

Groetjes,

Alithia
(Bianca)
Jeetje, ik heb net een boek aangeschaft over bachbloesems bij dieren, wat een toeval.
Weet er helemaal niets van en ik heb zoiets van: ja, ja het zal allemaal wel werkt het nou wel echt.

Maar die cursus lijkt me erg leuk.
heb het alleen heel erg druk met m'n werk en de wereldpootjes, maar drie zaterdagen moet toch wel lukken.

Zit nu op m'n werk, maar wil eerst even rustig de site bekijken.

Erg mooie kleuren en foto's je website.

karin
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door